hallo allemaal!
ik moest laatst denken aan een fragment uit een film, het is (bijna?) het einde van de film en ik weet niet meer welke film het is.
ik weet ook niet zeker of het een WO2 film is, kan ook een vietnam film zijn omdat het zich afpseelt in de jungle.
nadat een groepje soldaten achterna wordt gezeten door de vijand gaat iedereen zijn eigen weg.
de hoofdrolspeler(?) rent/vlucht dan door de jungle met de vijand achter zich aan. op een gegeven moment staat hij (volgeens mij) in het water (in de jungle) en is hij omsingelt door veel vijandige soldaten. op dat moment denkt diegene aan allerlei dingen die niks met de oorlog te maken hebben.(aan thuis?!). hij weet dat hij geen kans maakt omdat hij in de minderheid is, maar omdat hij weet/denkt dat hij zal worden gemarteld heft hij uiteindelijk zijn geweer omhoog (volgeens mij zelfs zonder vinger op de trekker) zodat het net lijkt of dat hij gaat schieten, en uit verdediging schiet de vijand hem dan neer.
misschien een beetje warrige omschrijving, maar weet iemand toevallig welke film dit is?
(nogmaals excuses als dit geen WO2 film meer is)
welke film is dit?
- carl1944
- Lid
- Contacteer:
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer: