De Langste Dag (the Longest Day)
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik heb er wel een foto van,hier is ie:
(als de foto te groot is dan geef ik wel alleen de link)
Robin.
(als de foto te groot is dan geef ik wel alleen de link)
Robin.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
the logest day was denk ik de eerste oorlogs film die ik ooit zag (toen was ik een jaar of 5 ). Ik denk dat deze film een groot deel heeft uitgemaakt voor de intresse die ik nu heb. Voor die tijd was het al een zeer goede film en de kast is geweldig. wat ook nog goed is aan deze film is dat de actuers echt duits, engels en amerikaans praten, dat vind je nu niet echt meer in oorlog films.Ik heb veel plaatsen bezocht in normandie zoals pegasus bridge en ik moet zeggen dat ze dit allemaal goed ebben gereconstrueerd voor zo een oude film.
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
-
- Lid
Ja een absolute klassieker, jammer dat ze niet beter hebben gelet op de kleding en haarstijlen van de burgers.
Die zijn gruwelijk onauthentiek, maar ja dat is wel vaker met films uit de jaren 60 en 70.
Die zijn gruwelijk onauthentiek, maar ja dat is wel vaker met films uit de jaren 60 en 70.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
HM van Randwijk 1909-1966
- LHek
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
dit is volgens mij ook mijn eerste oorlogsfilm, gevolgd door A Bridge Too Far... 2 van de beste films uit de geschiedenis
en ze hebben in zeker mate ook mijn interesse bepaald....
ik moet alleen nog steeds een keer THeirs is The Glory kopen: Slag Om ARnhem nagespeeld met echte veteranen.. in 1945 gemaakt op het daadwerkelijke slagveld!!
kost alleen 30 euro ofzo
en ze hebben in zeker mate ook mijn interesse bepaald....
ik moet alleen nog steeds een keer THeirs is The Glory kopen: Slag Om ARnhem nagespeeld met echte veteranen.. in 1945 gemaakt op het daadwerkelijke slagveld!!
kost alleen 30 euro ofzo
"Arnhem bridge. And hold it!"
-
- Lid
Dit is zeker ook een van de eerste films die ik heb gezien, vond t echt een hele goeie film heb hem op video al meer dan 15 keer gezien maar hij blijft geweldig. Maar is hij trouwens ook in kleur op dvd te verkrijgen? kan hem alleen in zwart/wit vinden
Laatst gewijzigd door MarkieMark op 23 feb 2005, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Never eat Yellow Snow