In het Vuur van de Storm

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
lethalronin
Lid

In het Vuur van de Storm

Bericht door lethalronin »

Hallo allemaal beste wensen nog.

Sinds 3 juni vorig jaar werk ik als cinematograph bij Virogo. Wij werken daar momenteel aan het oorlogsdrama
'in het vuur van de storm'.
Daarvoor zijn wij nog steeds op zoek naar figuranten of mensen die in bezit zijn van interessante voorwerpen die wij als props kunnen gebruiken. Daar het hier om een low budget project gaat zul je er geen loon voor ontvangen maar verdien je er een vermelding op de aftiteling mee. Momenteel gaan wij er vanuit dat wij nog ca.6maanden bezig zullen zijn met draaien. Wij draaien alleen in het weekend dat is voor iedereen die graag ns wil meespelen het makkelijkst. De film zal als het goed gaat aan het eind van het jaar in de bioscopen verschijnen en als 5 delige serie in 2008 op de nederlandse danwel belgische TV te zien zijn.

Zoals al vermeld zijn wij dus nog altijd op zoek naar figuranten, daarvoor kun je aan melden op onze site www.virogo.com alle downloads alsmede alles wat je graag wilt weten over onze film vind ja als je de link aanklikt die je vind op de startpagina van onze site.

Verder ben ik op zoek naar iets meer ervaren mensen die het vak film beheersen,dat wil zeggen ass.licht, security, setassistenten en als het kan een ervaren opnameleider! Daarvoor kun je je persoonlijk bij mij aanmelden. Gewoon een PB sturen dan zal ik zo spoedig mogelijk met jullie in contact treden.

Bedankt alvast voor alle medewerking,

MVG, Mick Huys.
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik heb de trailer al gezien en de film ziet er de moeite waard uit... :wink:
Vooral de actiescenes met de tank(s) zien er veelbelovend uit.
Een echte amateursfilm is het volgens mij toch niet direct...
Ikzelf ben al enkele jaren in mijn vrije tijd bezig met film en met het materiaal dat jullie allemaal ter beschikking hebben zou ik al uitermate tevreden zijn... :P

Ik ben dus wel geintresseerd in je aanbod voor figurant of om werk te verrichten achter de camera. Helaas heb ik het de laatste tijd zeer druk, dus ik weet niet juist of ik me voor jullie project zou kunnen vrijmaken...
Zodra ik iets meer weet zal ik je een PB'tje sturen....

Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
lethalronin
Lid

figuranten altijd welkom

Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik heb de trailer al gezien en de film ziet er de moeite waard uit... :wink:
Vooral de actiescenes met de tank(s) zien er veelbelovend uit.
Een echte amateursfilm is het volgens mij toch niet direct...
Von Pratt

Nou een cameraman hebben we al en amateurs zijn wij ook niet,het is wel low budget maar dat heeft niets met amateurs te maken.De acteurs zijn dan wel niet zo bekend op enkele na,de mensen behind the scenes hebben hun sporen al ruimschoots verdiend.Ik heb buiten dit ook De Partizanen gedaan,Rush Hour, Winter en ben werkzaam geweest in zowel Amerika als Australie in de Theater-Muziek of Filmwereld,er werken mensen bij ons die nog voor kort werkzaam waren bij Zwartboek.Dit project is ook al een tijdje bezig en is meer iets van de regisseur zelf die daar zijn eigen geld heeft ingestoken samen met de cameraman en geluidsman die allen 3 ook nog ns eigenaar zijn van Virogo. Als we niet hieraan werken zijn wel bezig in het buitenland of te wel nederland voor een volgende produktie,nu zijn de meeste scenes klaar om te draaien dus vandaar dat wij ons tenminste in het weekend weer hiermee zullen bezighouden! Kijk omdat het low budget is kiezen wij niet voor een bekende acteur tenslotte kosten die altijd geld en al zouden zij zich geven voor een gratis rol is het nog maar de vraag of zij zullen komen opdagen,daar ik daar nogal wat ervaring mee heb kiest men hier voor de iets minder bekende mensen.
Bert-Jan
Lid
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Waneer word die site eens geupdate dan ?
lethalronin
Lid

update

Nou we zijn momenteel bezig met de voorbereidingen voor de volgende opnames die beginnen half februari,onze site http://www.inhetvuurvandestorm.nl wordt gemiddeld na elk opnameweekend bijgewerkt,de laatste fotos dateren van 12 november 2006 daarna zijn wij gestopt voor n welverdiende vakantie alsmede voor de kerstperiode en het klaar maken van alles wat ons nog te doen staat voor de laatste draaiperiode. Omdat wij dit ongelooflijke zware project low budget doen is het ook heel wat meer werk om het af te draaien dan een produktie als Zwartboek met n budget van meer dan 30miljoen euro,die zelfs met dat budget niet alles hadden gezien het oorlogstuig dat bij ons werd gevraagd en uitgeleend.

De filmsite wordt dus geregeld bijgewerkt en het castingformulier wordt algemeen gezien nog in de zelfde week beantwoord!
Jim
Lid
Ontvangen: 25 keer

Bericht door Jim »

Zijn er voertuigen/ uitrustingen/aparte requisiten die er nog gezocht worden?
Spullen waarvan het leuk zou zijn om ze te kunnen gebruiken?
Of is voor deze film alles al voorzien?
Plaats reactie