Figuranten altijd welkom!
- lethalronin
- Lid
Figuranten altijd welkom!
Voor de film In het vuur van de storm zijn wij zoals ik al eerder vermelde op zoek naar figuraten,hierbij geef ik jullie onze voorwaarden voor jullie inschrijving die jullie ook terug vinden op onze site http://www.virogo.com.
CASTING
Wij zijn op dit moment nog steeds naarstig op zoek naar figuranten van aanvullend tot edel.
Voldoe je aan onderstaande criteria en heb je binding met het onderwerp?
MELD JE DAN AAN!
Aanvullend zoeken we nog:
Burgers voor straatscènes 1942 - 1944
(man/vrouw - leeftijd: 5 tot 55)
Soldaten voor Duits, Russisch & Schots
(man - leeftijd: 18 t/m 45)
Verzetstrijders
(man/vrouw - leeftijd: 18 tot 35)
Stuur je CV met duidelijke pasfoto (!) op naar:
casting@virogo.com
P.S. Vermeld op je CV ook duidelijk waarvoor je jezelf wilt opgeven.
(!) Graag duidelijke, neutrale pasfoto waarop je gezicht of helemaal goed te zien bent. Geen creatieve, artistieke of bewerkte foto's! Dan krijgen we namelijk geen beeld van hoe je er in werkelijkheid uitziet.
Alleen serieuze aanvragen en aanvragen met duidelijke pasfoto worden in behandeling genomen!
Denk jezelf dat je voldoet aan deze eisen aarzel dan niet je in te schrijven.
Voor alle andere functies zoals security,ass.licht,props en set assisten kun je je rechtsstreeks bij mij aanmelden door eenvoudig weg een PB te sturen. Daavoor dien je wel al ervaring moeten hebben opgedaan in de film-theater of muziekwereld.
Heb je vragen, over de figuratie of het werk stel ze gerust ik zal ze ten allen tijde zo duideluijk mogelijk beantwoorden!
Bedankt alvast voor jullie interesse !
Mick Huys
CASTING
Wij zijn op dit moment nog steeds naarstig op zoek naar figuranten van aanvullend tot edel.
Voldoe je aan onderstaande criteria en heb je binding met het onderwerp?
MELD JE DAN AAN!
Aanvullend zoeken we nog:
Burgers voor straatscènes 1942 - 1944
(man/vrouw - leeftijd: 5 tot 55)
Soldaten voor Duits, Russisch & Schots
(man - leeftijd: 18 t/m 45)
Verzetstrijders
(man/vrouw - leeftijd: 18 tot 35)
Stuur je CV met duidelijke pasfoto (!) op naar:
casting@virogo.com
P.S. Vermeld op je CV ook duidelijk waarvoor je jezelf wilt opgeven.
(!) Graag duidelijke, neutrale pasfoto waarop je gezicht of helemaal goed te zien bent. Geen creatieve, artistieke of bewerkte foto's! Dan krijgen we namelijk geen beeld van hoe je er in werkelijkheid uitziet.
Alleen serieuze aanvragen en aanvragen met duidelijke pasfoto worden in behandeling genomen!
Denk jezelf dat je voldoet aan deze eisen aarzel dan niet je in te schrijven.
Voor alle andere functies zoals security,ass.licht,props en set assisten kun je je rechtsstreeks bij mij aanmelden door eenvoudig weg een PB te sturen. Daavoor dien je wel al ervaring moeten hebben opgedaan in de film-theater of muziekwereld.
Heb je vragen, over de figuratie of het werk stel ze gerust ik zal ze ten allen tijde zo duideluijk mogelijk beantwoorden!
Bedankt alvast voor jullie interesse !
Mick Huys
Laatst gewijzigd door lethalronin op 16 jan 2007, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Proxy^
- Lid
het is http://www.virogo.com ( niet vrogo.com.)
The war is over. One or two of those things, and Japan will be finished. - General Groover
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- lethalronin
- Lid
draaidagen
Wij starten half februari weer zodra ik het draaiboek heb voor de laatste 6maanden zal ik dat kenbaar maken. Voor de grote opnamen worden nog veel mensen gezocht,opnames zijn voor 90% in Nederland 10% daarbuiten.Voor vragen alsmede het willen werken in de film richten jullie je aan mij, voor inschrijvingen voor figuratie ga je direct naar de site http://www.virogo.com en aanbiedingen omtrent het ter beschikking stellen van voorwerpen naar info@virogo.com
MVG, Mick Huys
MVG, Mick Huys
-
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- lethalronin
- Lid
Half februari
Zoals al eerder vermeld starten wij half februari weer,iedere figurant wordt tijdig verwittigt,meestal 1 a weken van te voren,er wordt alleen op zaterdag en zondag gedraaid!Als jullie je inschrijven met foto en aangeven wat jullie graag zouden willen beslist uiteindelijk de casting director of jullie daarvoor geschikt zijn,in principe moet het wel lukken maar ik ga daar niet over,ik zoek de mensen en werk zelf als cinematograph.
Mick
Mick
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid