Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Brigadeführer Von Pratt schreef:Al de dingen die je nu aanhaalt moeten nog gepland worden... Momenteel hebben we alleen nog maar een verhaal en enkele mogelijke locaties...meer niet...
Ook wie er allemaal wilt meewerken is nog niet zeker...
Alhoewel ik aanneem dat de mensen die op dit topic enthousiast hebben gereageerd al zeker meedoen ( HMS Renown, Rednas, O'Neal, Robert-Jan,...)
Von Pratt
PS1: Ik vind het persoonlijk wel tof dat je zo geïnteresseerd bent in het gehele project.
PS2: Ik heb mijn rijbewijs nog niet
ow sorry.
het is trouwens wel handig vast een beetje voorbereid te hebben wat je nodig hebt en zo.
Von Pratt, count me in (maar dat wist je al zeker )
Voor mij is het van bij mij thuis ongeveer 45 à 60 min rijden tot Hasselt,
en ik heb familie in Genk en Zonhoven wonen, waar ik eventueel zou kunnen overnachten.
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
En ik woon in de kop van Noord Holland, dat zal meerdere uren met de trein zijn. Het mooiste is dan ook als we daar een plek hebben om te overnachten, dan kan je tenminste een doorfilmen. Voor eerste scene (in een Hollands huis) zullen we denk ik naar een museum moeten, daar hebben ze meestal ingerichte huizen waar we (denk ik) wel kunnen filmen.
Apellscha!! Ga naar Appelscha, een dorp ten zuiden van Friesland, de idiale plaats om te filmen, veel landduinen, heide en mooi dicht begroeid bos, in de verte geen een huis te zien! Ze zijn nu bezig met hat kappen van bomen op sommige plekken, geeft enorm veel troep, net zoals bij een bombardement in het bos. (lijkt mij)
'War is delightful for those who have not experienced it'
ok dus de film plek wordt nog even over gedacht denk ik? ik hoop zelf in appelscha mooi dicht bij maar weer niet handig voor de mensen in het zuiden. uniformen van de PIB wil ik wel proberen te regelen en misschien lukt een brencarrier nog wel. ik probeer wel kontakt te zoeken met het stoottroepen museum die heeft er 1. die hebben misschien ook wel contakt met het PIB museum?
viny schreef:Apellscha!! Ga naar Appelscha, een dorp ten zuiden van Friesland, de idiale plaats om te filmen, veel landduinen, heide en mooi dicht begroeid bos, in de verte geen een huis te zien! Ze zijn nu bezig met hat kappen van bomen op sommige plekken, geeft enorm veel troep, net zoals bij een bombardement in het bos. (lijkt mij)
viny schreef:Apellscha!! Ga naar Appelscha, een dorp ten zuiden van Friesland, de idiale plaats om te filmen, veel landduinen, heide en mooi dicht begroeid bos, in de verte geen een huis te zien! Ze zijn nu bezig met hat kappen van bomen op sommige plekken, geeft enorm veel troep, net zoals bij een bombardement in het bos. (lijkt mij)
Dat is hier ook
doe het anders centraal. dat is voor iedereen makkelijker. niet iedereen maar wel voor de mensen die in het noorden wonen.
Dat is hier ook
doe het anders centraal. dat is voor iedereen makkelijker. niet iedereen maar wel voor de mensen die in het noorden wonen.
Als het in Appelscha moet doorgaan voor mij ook goed. En daarbij Hechtel ligt meer naar het noorden zéér dicht bij de Nederlandse grens dus je moet helemaal niet tot Hasselt. Dat is al een uur extra uitgespaard.
En misschien kennen jullie Lommel? Daar liggen de meest dorpen onder.
Net zoals hier boven al eerder wordt genoemd, veel mensen moeten ver reizen, als we nou gewoon een paar dagen overnachten, in bv Appelscha, iedereen tentje mee, gaskokertje mee, we maken niet alleen een mooie film, we hebben ook een gezellige week!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Maar waar krijg je sneller vergunningen voor wapengebruik ed?
EDIT: als deze film goedgaat kunnen we (als er nog animo voor is) meer van dit soort films maken. WO2 films over onbekende gevechten met onbekende eenheden. Zoals operatie Amherst, de best geslaagde luchtlandings operatie door de Belgische en Franse SAS troepen in Drenthe. Ook komt er de Poolse tank brigade (?) in voor.
Rednas schreef:Ik vind het best Het is mij om het even.
Maar waar krijg je sneller vergunningen voor wapengebruik ed?
EDIT: als deze film goedgaat kunnen we (als er nog animo voor is) meer van dit soort films maken. WO2 films over onbekende gevechten met onbekende eenheden. Zoals operatie Amherst, de best geslaagde luchtlandings operatie door de Belgische en Franse SAS troepen in Drenthe. Ook komt er de Poolse tank brigade (?) in voor.
geweldig wou ik ook al voorgaan stellen. als dat hier opgenomen wordt. waar het dus echt gebeurd is. kan ik wel proberen voor evt verhaal wat er echt gebeurd is. er is een oud bassis school leraar die weet hier heel veel van af. en poolse brigade? klinkt ook goed maar weet niet of die hier zijn geweest dacht de canadezen