Filmplannen....

Films, series en documentaires over WOII
Gesloten
special air service
Lid

Bericht door special air service »

viny schreef:Net zoals hier boven al eerder wordt genoemd, veel mensen moeten ver reizen, als we nou gewoon een paar dagen overnachten, in bv Appelscha, iedereen tentje mee, gaskokertje mee, we maken niet alleen een mooie film, we hebben ook een gezellige week!
week? weekend bedoel je zekers? zou best een week willen maarja die school he?

wie gaat akkord voor appelscha?? ik in iedergeval wel :)
Robert-Jan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Ik vind dat we het gewoon bij de landstorm moeten houden.
We hebben al een script.

Ik kan wel voertuigen regelen omdat ik connecties heb binnen een aantal verenigingen.
Je zegt maar wat je nodig hebt, ik kan alleen US en Canadees en Engels regelen.

Wat ik zowieso kan krijgen

Ford gpw jeeps
Willeys jeeps
Dodge weaponscarrier
Brencarrier
Dodge commandcar
White's
GMC's
Harley liberators
Engelse Motoren.
dukw
en zo'n scoutcar (daar rijden er nog maar 4 van in NL)
En als het even meezit is zijn er 2 Shermans voorhanden.

Je zegt het maar.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

We blijven bij dit script, maar voor een volgende film... Als het namelijk goed gaat en we krijgen een mooi resultaat, dan kunnen we meer films maken (als er dus animo voor is) maar dat duurt nog tijden.

Voor de film hebben we iig een brencarrier en 1 (of 2) sherman(s).
Robert-Jan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Rednas schreef:We blijven bij dit script, maar voor een volgende film... Als het namelijk goed gaat en we krijgen een mooi resultaat, dan kunnen we meer films maken (als er dus animo voor is) maar dat duurt nog tijden.

Hebben jullie al shermans? of hebben jullie die nodig?
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
special air service
Lid

ik kan misschien ook wel aan een brencarrier komen staat ook een sticker van een nl leeuw. zal een foto zoeken. is uit het stoottroepen museum. maar als je een flim(pje) maakt moet je mistens meer dan 1 voertuig hebben. het lieft een paar de zelfde.

Afbeelding zoek nog een betere dit is waardeloos :lol:
Laatst gewijzigd door special air service op 12 feb 2007, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
special air service
Lid

ik zal een foto moeten scannen kan wel morgen worden
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Robert-Jan schreef:
Rednas schreef:We blijven bij dit script, maar voor een volgende film... Als het namelijk goed gaat en we krijgen een mooi resultaat, dan kunnen we meer films maken (als er dus animo voor is) maar dat duurt nog tijden.

Hebben jullie al shermans? of hebben jullie die nodig?
We hebben nog geen enkel voertuig bij mijn weten...
Dus als jij voertuigen (brencarrier en sherman(s)) kan regelen zou dit zeer positief zijn... :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
HMS Renown
Lid

Bericht door HMS Renown »

Gaat het nu in Appelscha door? Dan weet ik of ik nog foto's moet maken of niet.
special air service
Lid

vraag het even aan Von Pratt. ik hoop het wel
special air service
Lid

kan iemand een vereniging bereiken die wapens heeft? hou er ook rekening mee dat de gemeente toestemming moet geven.
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

We zijn nu toch al op de goede weg...alleen zijn er nu plotseling verschillende ideeën en we moeten ervoor zorgen dat alles overzichtelijk blijft...

Dus daarom stel ik deze vragen :

- Filmlocaties : Appelscha of Hasselt ? (Mijn keuze gaat persoonlijk uit naar beiden...uit ervaring weet ik dat je aan één locatie bijna nooit genoeg hebt...)
- Concrete taakverdeling : Wie bouwt het scenario verder uit ? (Rednas neem ik aan...) Wie gaat ervoor de regie zorgen? Wie zorgt voor de voertuigen? (Robert-Jan...?) Wie staat in voor uniformen en wapens ? Wie zorgt voor acteurs...en waar ga je die halen ? ....

Dit zijn nog slechts een paar taken die zeker ingevuld moeten worden, willen we de volle 100% voor deze film gaan... Zonder deze broodnodige taakverdeling zal er niet veel van filmen aan te pas komen...
Ik zou dan ook graag willen horen wie welke taak op zich wil nemen, zodat we na een verloop van tijd samen kunnen afspreken wie nu juist wat gaat doen...

Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
special air service
Lid

wil je acteurs gaan zoeken??? neem gewoon mensen van het forum. een beetje oefenen en het moet toch kunnen lukken?
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

special air service schreef:wil je acteurs gaan zoeken??? neem gewoon mensen van het forum. een beetje oefenen en het moet toch kunnen lukken?
Het gaat vooral om de taakverdeling...die is erg belangrijk...
Als we forumleden als acteurs gaan gebruiken (en dat was ik wel van plan... behalve als Tom Hanks toevallige een vrije dag mocht hebben :lol: ) dan moet iemand hiervoor zorgen. Iemand zal dan de andere forumleden moeten informeren en hun de concrete plannen meedelen...

Ik zou nu gewoon graag weten wie welke taak op zich wilt nemen....
HMS Renown
Lid

Bericht door HMS Renown »

Moesten jullie afzakken naar hier speel ik zeker als gids en misschien willen mijn vrienden wel helpen met fugureren of zo.
special air service
Lid

als het in apelscha gefilmt word kan ik wel wat proberen te regelen met uniformen. weet niet of dit lukt. aangezien mijn ouders ook zoiets hadden moeten we dit wel toelaten. valt natuurlijk altijd te veranderen door genoeg gezeur en als het dichtbij is. ik ga proberen of ik in assen kan komen en daar het stoottroepen museum kan aanspreken voor uniformen.
Gesloten