Filmplannen....
-
- Lid
-
- Lid
Ik zal steeds verder het scenario uitbouwen, maar in grote lijnen ziet het er dus zo uit als op de vorige pagina's. Er komen wel wat dialogen bij maar dat heeft geen invloed op de locatie's ed.
HMS Renown, is in het gebied tussen Hasselt en Leopoldsburg (?) toevallig een verlaten dorp waar ze nog zo leven als 100 jaar geleden bij wijze van spreken? Dan zouden we daar de dorpsscene's kunnen draaien.
HMS Renown, is in het gebied tussen Hasselt en Leopoldsburg (?) toevallig een verlaten dorp waar ze nog zo leven als 100 jaar geleden bij wijze van spreken? Dan zouden we daar de dorpsscene's kunnen draaien.
-
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Ik was in ieder geval wel al van plan om meer dan één camera mee te nemen hoor...special air service schreef:tip voor het opnemen. neem 2 camera's A als reserve, B als je 1 scene vanuit 2 kanten wilt bekijken/filmen om te kijken wat het mooist is.

Filmmateriaal is dan ook niet direct (voor mij althans) zo'n groot probleem om aan te geraken...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
-
- Lid
-
- Lid
IS Bokrijk geen optie om te de film op te nemen
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
-
- Lid
Tja dat heb je hier natuurlijk wel. Enkele gebouwen die er echt zo oud uitzien maar je moet geluk hebben dat er juist geen moderne auto of zo voor de deur staat. Maar die dorpen zijn er. En des noods kan je altijd in Wijchmaal filmen daar heb je een oud kapeletje met enkele oude huizen er rond.Rednas schreef:Ik zal steeds verder het scenario uitbouwen, maar in grote lijnen ziet het er dus zo uit als op de vorige pagina's. Er komen wel wat dialogen bij maar dat heeft geen invloed op de locatie's ed.
Misschien ook nog in Eksel daar staat nog een oud vervallen huisje tegenover de kerk.
Laatst gewijzigd door HMS Renown op 12 feb 2007, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
-
- Lid
- O'Neal
- Lid
- Contacteer:
Ik denk wel dat ik daar via via aan zou kunnen geraken (hoewel dat niet helemaal zeker is, ik zal het nog eens navragen..)HMS Renown schreef:Daar voor moet je het bestuur contacteren ik denk niet dat dat zo maar kan.Cas schreef:IS Bokrijk geen optie om te de film op te nemen
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
-
- Lid
- viny
- Lid