De 3e, 4e, 6e, 7e en 8ste zien er goed uit. Ik zou bebouwing zoveel mogelijk vermijden. Bij deze foto's (3e, 4e, 6e, 7e 8ste) is het zandweggetje denk ik ook veel beter dan de verharde weg..Rednas schreef:Renown heeft de foto's naar mij gestuurd, dit zijn ze (omgeving Hasselt)
Filmplannen....
- Justin
- Lid
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
De marinier, de marinier
-
- Lid
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
Als het 1 maal zo ver komt geef je maar een seintje, dan kom ik in actie.Brigadeführer Von Pratt schreef:We hebben nog geen enkel voertuig bij mijn weten...Robert-Jan schreef:Hebben jullie al shermans? of hebben jullie die nodig?Rednas schreef:We blijven bij dit script, maar voor een volgende film... Als het namelijk goed gaat en we krijgen een mooi resultaat, dan kunnen we meer films maken (als er dus animo voor is) maar dat duurt nog tijden.
Voor de film hebben we iig een brencarrier en 1 (of 2) sherman(s).
Dus als jij voertuigen (brencarrier en sherman(s)) kan regelen zou dit zeer positief zijn...
Ik probeer de 2 tanks te regelen.
Ik kan de tanks natuurlijk niet beloven, die dingen rijden met een draaikolk in de tank.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
Hallo.
Ik kan wat regelen..
maar ik kreeg net een mailtje:
Beste Robert-Jan,
even voor de goede orde, een evenement aanvragen betekent vermelding van ALLE gegevens, zoals datum, exacte locatie (ligt Hasselt niet in het noord-oosten van Overijssel?), wat voor film is het, wie doen er aan mee, wie maakt hem, zijn de autoriteiten op de hoogte etc. etc.
Tanks uitnodigen is een verhaal apart; dat kost veel geld, heel veel geld, omdat zij dienen te worden gebracht met diepladers en de eigenaren over het algemeen niet happig zijn om uit te rukken. Zijn er derhalve financiële middelen om de komst te bewerkstelligen?
Dus voordat ik verder ga met uitzetten naar onze leden wil ik graag je antwoorden op mijn vragen hebben,.
Groene groet,
Rob van't Oost
Ik kan wat regelen..
Beste Robert-Jan,
even voor de goede orde, een evenement aanvragen betekent vermelding van ALLE gegevens, zoals datum, exacte locatie (ligt Hasselt niet in het noord-oosten van Overijssel?), wat voor film is het, wie doen er aan mee, wie maakt hem, zijn de autoriteiten op de hoogte etc. etc.
Tanks uitnodigen is een verhaal apart; dat kost veel geld, heel veel geld, omdat zij dienen te worden gebracht met diepladers en de eigenaren over het algemeen niet happig zijn om uit te rukken. Zijn er derhalve financiële middelen om de komst te bewerkstelligen?
Dus voordat ik verder ga met uitzetten naar onze leden wil ik graag je antwoorden op mijn vragen hebben,.
Groene groet,
Rob van't Oost
-What if the hunter becomes the hunted?-
-
- Lid
-
- Lid
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik vind het een goed plan om een film te maken en het verhaal vind ik ook goed. Ik heb dus begrepen dat het de PIB tegen Nederlandse SS wordt. Moet je ook geen rekening houden met de wetgeving op het dragen van hakenkruizen e.d.?
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
-
- Lid
je mag hakenkruizen hier wel dragen. (NL) waarschijnlijk zullen de mensen die kijken er tegen zijn. dus verstandig om het niet te doenparatrooper schreef:Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik vind het een goed plan om een film te maken en het verhaal vind ik ook goed. Ik heb dus begrepen dat het de PIB tegen Nederlandse SS wordt. Moet je ook geen rekening houden met de wetgeving op het dragen van hakenkruizen e.d.?
- Justin
- Lid
Denk het dus wel.. als je hem historisch zo correct mogelijk wilt maken..special air service schreef:je mag hakenkruizen hier wel dragen. (NL) waarschijnlijk zullen de mensen die kijken er tegen zijn. dus verstandig om het niet te doenparatrooper schreef:Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik vind het een goed plan om een film te maken en het verhaal vind ik ook goed. Ik heb dus begrepen dat het de PIB tegen Nederlandse SS wordt. Moet je ook geen rekening houden met de wetgeving op het dragen van hakenkruizen e.d.?
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
De marinier, de marinier
-
- Lid
Hier mag het ook en als ze eventueel beginnen te mopperen er over leg je het toch gewoon uit dat het voor een film is. Maar de kans is klein dat ze er over beginnnen.paratrooper schreef:Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik vind het een goed plan om een film te maken en het verhaal vind ik ook goed. Ik heb dus begrepen dat het de PIB tegen Nederlandse SS wordt. Moet je ook geen rekening houden met de wetgeving op het dragen van hakenkruizen e.d.?
-
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Al deze vragen die Rob van't Oost ons stelt zijn zéér belangrijk. Dit alles moet eerst geregeld worden vóórdat we beginnen met filmen.Robert-Jan schreef:Hallo.
Ik kan wat regelen..
Beste Robert-Jan,
Groene groet,
Rob van't Oost
Om alles op rolletjes te laten verlopen moeten we zéér goed afspreken en een strikte planning opmaken én die strikt nakomen...
Hierbij doe ik dan ook een oproep aan alle forumleden die geïntereseerd zijn om mee te doen dat hier te laten weten....
Verkondig je naam en wat je graag zou doen bij de filmproductie.
Nadien zou ik dan graag met de mensen die nu al zéér goed hebben meegeholpen ( Rednas, HMS Renown, Robert-Jan en anderen ) willen onderhandelen over de juiste functieverdeling.
Zo kunnen we een goede planning maken, anders wordt het gehele concept één grote warboel...en het uiteindelijke doel is toch om een film te maken...
Dank bij voorbaat,
Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
-
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Dat is helemaal nog niet besloten... Daarom doe ik juist deze oproep... om belangrijke en vaststaande beslissingen te kunnen nemen op het vlak van locaties, acteurs, materiaal...special air service schreef:het wordt nu dus in hasselt opgenomen?? en niet ergens anders?
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
- viny
- Lid
Ik wil graag mee helpen, liever heb ik niet te veel verantwoordelijkheid op mij liggen omdat mij leventje op dit moment niet het rustigste is ivm school en werk etc. ik zou willen mee helpen aan het script, de op maak van het scenario, en problemen die moeilijk zijn op te lossen (en dat vind ik ook nog leuk ook!
)
Eventueel kan ik in de film mee spelen als Duitser en Us paratrooper, heb meer vrienden die zeker weten ook mee willen doen al paratrooper en die daar ook de nog uitrusting voor hebben.
Mvg, Vincent, voor eventuele vragen, v.g.dejong@gmail.com

Eventueel kan ik in de film mee spelen als Duitser en Us paratrooper, heb meer vrienden die zeker weten ook mee willen doen al paratrooper en die daar ook de nog uitrusting voor hebben.
Mvg, Vincent, voor eventuele vragen, v.g.dejong@gmail.com
'War is delightful for those who have not experienced it'