Filmplannen....

Films, series en documentaires over WOII
Gesloten
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Als iemand nog op of aanmerkingen heeft op het scenario. Alle ideeen mogen ook gepost worden!

Bij voorbaat dank ;)

Volgende week komt de nieuwe versie met de ideeen die geoppert zijn.

Appelscha is ook wel erg mooi, dat of omgeving Hasselt is mij om het even. De bossen zijn praktisch hetzelfde. Het gaat vooral om het dorp, architectuur is overal anders. Maar daarvoor hadden we dus al bokrijk.

En voor de functies, ik zal zorgen voor het scenario en natuurlijk als acteur.
special air service
Lid

Bericht door special air service »

in appelscha heb je ook de duinen erg hoog. is misschien wel te gebruiken? ( de foto met de schapen) en er is heide. heb ik in omgeving hasselt niet echt gezien. kan zijn dat dat niet nodig is.

en de zandvlakte die in hasselte is is hier ook. (half uur rijden van uit appelscha)
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

special air service schreef:ook dat maar als we een plaats hebben kunne we dingen gaan organiseren
Nee, met geld kan je dingen organiseren.. :)
Tenzij je de grond in eigen bezit hebt, en dus kan verkopen, heb je niets aan grond...

Ik zou maar een leuk programmatje Fund Raising opzetten..
Laatst gewijzigd door Dodo op 13 feb 2007, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
special air service
Lid

Bericht door special air service »

Afbeelding

brink in yde. om de hele brink staan dat soort huizen.
HMS Renown
Lid

Bericht door HMS Renown »

special air service schreef:in appelscha heb je ook de duinen erg hoog. is misschien wel te gebruiken? ( de foto met de schapen) en er is heide. heb ik in omgeving hasselt niet echt gezien. kan zijn dat dat niet nodig is.

en de zandvlakte die in hasselte is is hier ook. (half uur rijden van uit appelscha)
Die foto's volgen ook nog 8) Ik ben er alleen nog niet toe gekomen om foto's te maken er van.
O'Neal
Lid
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

De landschappen die op de foto's staan die HMS Renown heeft gepost, kan je hier bij mij in de buurt ook vinden.
Daar hebben we 'Back to Hell' gefilmd.. Ik zal zien of ik ook een paar foto's kan posten in de loop van de week..

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
viny
Lid

Bericht door viny »

PVC O'Neal schreef:De landschappen die op de foto's staan die HMS Renown heeft gepost, kan je hier bij mij in de buurt ook vinden.
Daar hebben we 'Back to Hell' gefilmd.. Ik zal zien of ik ook een paar foto's kan posten in de loop van de week..

O'Neal
Misschien een lullige opmerking, maar als het aan mij licht doe wij het wel even een stuk beter als die andere film, back to hell?,

Grote slagen, 'vuurwerk' in de verte, landschappen met puin? Rook efecten, en inslagen van kogels, doormiddel van ballonnen in de grond, en er dan op gaan staan of er met een buks op te schieten terwijl de ballon in de grond zit, klein laagje zand er over heen (is vette lol om de grond om hoog te zien spatten en het ziet er nog wel ok uit ook!)

Ik kan voorlopig denk ik eerst niet aan meer foto komen, maar er zijn duinen hoger dan die van de foto met de schapen.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Robert-Jan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Je kunt beter een keer iedereen een screentest laten doen.
Ik weet nu al dat er 100den 12/13/14 jarige jongens zonder baardgroei zich op gaan geven.
We moeten dus wel selecteren.

We moeten dingen doen waar iemand goed in is.
Ik kan bevoorbeeld wel dingen regelen m.b.t. voer/vaart/vliegtuigen
Ik wil geen 'buurjongensachtertuinfilm' maken.

En ik wil zowieso hakenkruizen zien in de film.
Als ik een film zonder zie gaat ie direct uit.
Je gaat je toch niet voor de historie verbergen kom nou.

Zelfs de Finse luchtmacht gebruikt nog swastika's.

Dat wilde ik er mee zeggen...
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik kan wel dingen regelen m.b.t. filmmateriaal... Ik raadpleeg mijn filmclub voor belichting en camera's...

Von Pratt

PS: Ik heb al lang baardgroei :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Maar hadden ze om elke hoek een hakenkruis aka Wolfenstein? Tuurlijk moeten de vlaggen hangen op plekken waar ze stonden, maar midden in het bos zag je die dingen niet zo veel.

En over de baardgroei, ik ben nu bijna 18 en ik kan er ook nog niet over naar huis schrijven. Het gaat vooral om de uitstraling van iemand's gezicht.
viny
Lid

Bericht door viny »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik kan wel dingen regelen m.b.t. filmmateriaal... Ik raadpleeg mijn filmclub voor belichting en camera's...

Von Pratt

Ja dat kun je zien in de achtertuin film back to hell.

Grapje hoor! :P
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

viny schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik kan wel dingen regelen m.b.t. filmmateriaal... Ik raadpleeg mijn filmclub voor belichting en camera's...

Von Pratt

Ja dat kun je zien in de achtertuin film back to hell.

Grapje hoor! :P
Wat bedoel je juist? Dat je kon zien ofdat ik aan filmmateriaal kon geraken of dat ik allang baardgroei heb...? :P

Eigenlijk maakt het niet veel uit... 'Back to Hell' is toch al bijna 3 jaar oud... Mijn baardgroei 2 jaar denk ik... :P :lol:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
O'Neal
Lid
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

En toen we 'Back to Hell' maakten waren we nog niet bij een filmclub.
De film is gemaakt met een budget van ± €50... :P

En voor deze film zal wrs wel een budget nodig zijn dat ongeveer 10x zoveel bedraagt.. :roll: :bonk:

Ohja, ik heb ook al wel een tijdje baardgroei :lol: , maar in BtH zie je dat niet :P

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
viny
Lid

Bericht door viny »

En je kan jezelf ook een battlefield look geven, vieze gezichten etc. en ik vroeg me af hoe we willen gaan filmen, een persoon die meeloopt als soldaat zeg maar, of dat we gewoon gefilmt worden dat als wij zogenaamd onder dekking liggen, de camera allang kapot was?

Gelukkig is back to hell al 3 jaar oud, ik neem aan dat wij het een stuk profesioneler aan pakken??
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Ja

En over de camera standpunten. Bij de actie scene's loopt de camera mee als soldaat, en bij de dialogen de gewone camera standpunten.
Gesloten