Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Robert-Jan schreef:film lokatie, appelscha? ik ben voor.
verdere taakverdeling:
-script enz. (rednas?)
-voertuigen (robert-jan?)
-uniformen (ik probeer wel wat maar ook iemand anders. voor de zekerheid)
-wapens
-vergunning van de gemeente
-sponsors?? voor de kosten
-voedsel??
-overnachting
-filmcrew
-acteurs
- decor/effecten
Wapens..Wie o Wie?
Vergunningen.. Die filmclub leden (sorry naam vegeten)
Sponsoren... iedereen in zijn/haar stad.
Voedsel... zorg je zelf voor..
overnaching.. camping in Hasselt of in het veld met eigen tentjes.
Filmcrew... ???
Acteurs...???
Decors/effecten.. De filmclub leden, en ik eventueel..
Ik wil ook wel stuntman zijn, kan wel tegen een tikje.
die uniformen wil ik wel proberen te regelen en wapens (onklaar) zit evt een panzerschrek bij weet niet of die nodig is. maar die uniformen als je die leent kan je er niet in gaan knippen.
ik wil als het mag van jullie ook wel als acteur mee spelen. zal anders wel een foto maken en naar 1 sturen.
Ik weet niet direct een naam voor de film... "Eed van Trouw" misschien... Het verhaal gaat immers over de trouwheid tussen twee kameraden en de trouwheid aan hun aparte legereenheden...
Het is maar een ideetje...
Misschien weet Rednas wel een goede titel, want hij heeft immers het verhaal geschreven...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Ik weet niet direct een naam voor de film... "Eed van Trouw" misschien... Het verhaal gaat immers over de trouwheid tussen twee kameraden en de trouwheid aan hun aparte legereenheden...
Het is maar een ideetje...
Misschien weet Rednas wel een goede titel, want hij heeft immers het verhaal geschreven...