Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik weet wel wat je bedoelt hoor...
Ik heb dan ook al aanpassingen gedaan aan die tags, alhoewel het nog wel een dag kan duren vooraleer die tags online aangepast zijn door youtube...
Het was dan ook helemaal niet de bedoeling om het forum te beledigen door deze tags...
En als deze film afgeraakt zal er toch niet 'ressurektjon' of andere onnozelheden als tags gebruikt worden. Beloofd !
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Het script is er ( ik vind het wel wat aan de korte kant)
Nu hebben we figuranten nodig en mensen die alles regelen.
Ik kan de voertuigen wel regelen, Maar... Dan heb ik draaidata nodig.
Ik krijg nu mails van: Wanneer is het? enzo.
Is het eigenlijk mogelijk om met jullie camera's dat effect te krijgen zoals ze bij Band of Brothers hebben, oftewel weinig kleur en veel zwart-wit contrast.
Met de camera zelf kunnen we dit effect niet maken, maar we kunnen dit wel met de montageprogramma's waarmee we werken.
Kleuraanpassingen (buiten belichting...) en special-effects worden hoogstwaarschijnlijk na het filmen door middel van de montage op de beelden geplaatst...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Dus...
RJ
Welke voertuigen heb je geregeld dan waarvan de eigenaars je mailen?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Rednas schreef:Is het eigenlijk mogelijk om met jullie camera's dat effect te krijgen zoals ze bij Band of Brothers hebben, oftewel weinig kleur en veel zwart-wit contrast.
Grijs filtertje kopen... Supermakkelijk, een licht grijsgetint glaasje voor je camera plaatsen
2 belangrijke dingen, uniformen en wapens, wie zorgd daar voor? En we moeten eigenlijk deadlines stellen voor iedereen, anders krijg je het probleem dat mensen weken niks eraan doen (als we tenminste met de zomer willen draaien). We hebben nu nog 3 maanden voor de zomer begint.
Dus...
RJ
Welke voertuigen heb je geregeld dan waarvan de eigenaars je mailen?
Ik onderneem nu nog geen actie, ik heb een aantal mails gekregen van mensen die hun jeep ter beschikking willen stellen.
Ik ken zelf een hele hoop lui binnen de organisatie. Ik onderneem geen actie als ik nog geen definitieve draaidata heb.
Ik zou voor filmmateriaal zorgen en kunstmatig bloed
Robert-Jan zou voor voertuigen zorgen, en special air service ging misschien voor uniformen zorgen... Wie er nu uiteindelijk wat gaat doen is voor mij ook nog niet echt duidelijk...
SAS ging voor de prinses Irene brigade uniformen zorgen en misschien voor een brencarrier. Aan Jeeps hebben we eigenlijk niet echt veel, vooral brencarriers en een Sherman zijn nodig.