Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wessel schreef:Ik vroeg het maar even eh . Ik zit namelijk op de filmschool in Genk en ik woon ook in de buurt van Hasselt,dus ik was even nieuwsgierig.
Misschien kan Wessel heel goed helpen met camerawerk. Hij kan mij zelfs helpen met gidsen als hij de steek kent
Ik kan altijd helpen met camerawerk en geluid (perche) enz.
Figureren of acteren maakt me niet uit .
Als je mijn hulp wilt , dan hoef je het maar te vragen.
Ik werk bij shosho waar we visuele effecten maken voor film (computer animaties). Dus ik zou als ik een keer tijd misschien in sommige shots wat effecten kunnen maken als daar behoefte aan is . Hierbij moet je denken aan overvliegende vliegtuigen, kanon schoten etc.
Laat me t maar weten!
Het lijkt wel ofdat het gehele project even is stilgevallen, maar ik zou graag weten van iedereen die mee wilt werken (achter de schermen of als acteur) in welke periode zij zeker vrij hebben...
Zo kunnen we misschien enkele draaidata afspreken, zodat Robert-Jan ook de voertuigen kan regelen. Dan hebben we meteen ook een soort van dead-line, hierop kunnen we ons concentreren en ervoor zorgen dat alles op vlak van materiaal en acteurs tegen dan in orde is/geraakt...
Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Mijn deel is iig gedaan Ik heb Haen nog gemailt of hij het wat vond, maar helaas nog niets ontvangen.
Ik kan practisch de hele zomer aangezien ik in mei examens heb en daarna iets van 3 maanden vrij ben.
Ik ben de 2e en 3e week van juli weg, maar voor de rest heb ik (nog) niets gepland..
Ik zal het hier wel lezen als er concrete plannen en data uit de bus komen..
O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt