Vind ik jou zielig dan?karell schreef:ik voel me in de verdediging geroepen omdat een aantal mensen de mensen die BOB leuk vinden maar zielig vinden. en dat wanneer mensen de serie leuk vinden geen echte wo2 kenners zouden kunnen zijn. dat wordt gesuggereerd...now fine by me!
Wie denken dat dan? Ik ben zo ongeveer de enige die met jou in discussie is over dit onderwerp.maar ik vind het een GEWELDIGE SERIE!maar daarnaast ben ik veeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer bezig met andere aspecten van wo2...(de zogezegde niet-commerciele aspecten). maar sommigen mensen op dit forum denken dat dat niet kan...
Wie zegt dat?je bent of een doorgewinterde wo2 kenner OF een zielige bob fan...
Bij mij ook niet.en dat kan er bij mij niet in.
Dat heb ik toch niet gezegd?ik ben al jaren voor bob bezig met wo2, en ook al tijdje met een vorm van documentatie.deze schiet overigens nog niet erg hard op wegens scripties voor mijn studie. maar is mijn documentatie daarom van mindere waarde omdat ik BOB goed vind?
Dat ben ik niet...en als je goed door dit topic bladert is er nog een zeker forumlid wat een hekel heeft aan mensen die bob leuk vinden...

Je mening is je goed recht, en die respecteer ik. Maar mijn vraag staat nog steeds en ik zal 'm concreter stellen: 'Ik ben dus zielig'?dit heeft mij 'gedwongen' tot verdedigen van bob, en wil je mijn gehele mening weten, leees dan zorgvuldig mijn posts in dit topic. dan begrijp je dat ik bob niet ophemel, maar dat ik het gewoon verdedig en dat ik heb van beide kanten begrijp en snap. dus ik weet dat er veel zogenaamde bob-eendagsvliegen bestaan, ik vind het ook dat bob op sommige delen te ver is doorgeschoten. maar ik vind het daarnaast een mooie serie en er zijn goede boeken over geschreven (die ik al voor de serie uit was gebracht al had gelezen)