Johan, sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je onzin praat.
Je vind bob niet intersant eigenlijk zeg je een slechte serie en alles wat er mee te maken heeft, waarom geef je dan hier antwoord

Zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat Ambrose wel een stuk voor hemzelf Band Of Brothers schreef maar ik denk dat jullie nog een belangrijk idee vergeten.
INTERESSEN
Denk je niet dat het kan zijn dat hij er ook gewoon interessen in heeft anders had die ook wel iets anders dan oorlogsboeken kunnen schrijven of is dat soms dom gedacht

Ik Denk dat er een hoop meer mensen na BOB geintereseerd zijn geraakt in de oorlog, ik ook als voorbeeld.
Maar ik ben niet alleen geintereseerd in BOB en ik heb het boek eerste gelezen voordat ik de serie hebt gezien en het is al een tijdje geleden geweest.
Ik geloof best dat sommige mensen een andere mening hebben over mensen die de oorlog kennen door BOB'S ogen en zo was ik eerst ook, daarna ging ik proberen in contact te komen met veteranen want ik wilde wel heel graag weten welke fouten er nou in zitten.
Nu heb ik niet alleen contact met BOB veteranen maar ook met mensen uit andere Company's en eenheden.
Gr
Nick