Nick, mag ik vragen waarom jij BoB zo geweldig vindt?
Dat is een veeel te moeilijke vraag, het antwoord erop kan ik niet precies geven maar ik vind de mensen alleen al geweldig.
Ik wordt helemaal blij als ik weer ineens een brief zie liggen uit America, en deze mannen onthouden alles.
Ik ben al 2 keer gevraagd om naar america te komen, zulk soort dingen doe je niet zomaar, en ik wil niet pronken maar ik heb gewoon dingen gehad waar ik en 1 iemand anders de enige zijn die dat hebben en als mensen dat toevertrouwen vind ik geweldig want ik kan het voor een hele hoop geld verkopen.
Dus vanuit het opzicht dat ik nu heb vind ik het geweldig vanwegen de mensen en daarvoor voordat ik contacten had vond ik de serie heel erg interesant.
Ik vind dat sommige mensen hier doen alsof de mensen van de echte Easy Co geen helden meer zijn omdat ze(in hun ogen) een stomme serie hebben gemaakt.
Ik denk dat dat boek met Winters ook met Malarkey heeft te maken.
Winters is natuurlijk op een gegevenmoment ziek geworden, daardoor is het moeilijker geweest om te helpen met het boek enzo, waardoor sommige dingen opnieuw naar voren kwam wat fout was, er worden dingen in verteld waar Winters bij zou zijn geweest, wat die nooit heeft meegemaakt

.
Ik denk dat Malarkey, een beetje hoop vestigde op het boek van Winters en dat hij die fouten zou oplossen, maarja dat is niet gebeurt.
en zoals ik al eerder heb gezegd, denk ik dat het er echt wel mee heeft te maken vanwege de fouten, ik denk dat je daar heel erg moe van kan worden en dat die toch de wereld(of de geintereseerde) wilt laten weten hoe het echt zit.
Maarja mischien wilt die het ineens niet meer en schrijft die geen boek, je weet nooit hoe dat gaat!
Ik denk zeker dat de Vets er wel wat aan verdienen hoor, en wat denk je als je overal en nergens heengaan, Hanks en Spielberg betalen dat ook, Reunien worden volgens mij nog wel eens betaald, Vliegtripjes, Monumenten worden nog wel eens gefinancieerd.
voor het geld hoeven ze het niet te doen, hadden ze dan veel eerder moeten beginnen.
Gr
Nick