Bekroonde serie Band of Brothers op NET 5
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Nick, jij reageert dus vanuit je gevoel. Ik heb ook contacten bij de 506/E indrukwekkende verhalen, dat zeker, maar ze maken absoluut niet meer indruk op me dan een verhaal van een andere veteraan. Ook ik krijg spullen en items van veteranen die me dierbaar zijn. Moet ik ze daarom grotere helden vinden als andere veteranen?
Trouwens, er wordt ook nog genoeg geld verdient aan Band of Brothers als de veteranen niet meer leven. Ik heb trouwens nergens gezegd dat het om het geld gaat, ik heb alleen gezegd dat het overdreven wordt.
Trouwens, er wordt ook nog genoeg geld verdient aan Band of Brothers als de veteranen niet meer leven. Ik heb trouwens nergens gezegd dat het om het geld gaat, ik heb alleen gezegd dat het overdreven wordt.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Hey Bigshot:
Nee dat begrijp ik en het is niet en nooit mijn bedoeling geweest dat je deze verhalen beter of leuker moet vinden.
Voor mijn idee doen sommige mensen alsof de mensen uit de serie geen veteranen zijn maar een groepje mensen dat bekend is geworden omdat ze dat graag wilde.
En ze zien ze niet meer als veteranen en helden, ik weet dat er grote helden zijn geweest maar in mijn ogen zijn het ook gewoon helden.
Gr
Nick
Nee dat begrijp ik en het is niet en nooit mijn bedoeling geweest dat je deze verhalen beter of leuker moet vinden.
Voor mijn idee doen sommige mensen alsof de mensen uit de serie geen veteranen zijn maar een groepje mensen dat bekend is geworden omdat ze dat graag wilde.
En ze zien ze niet meer als veteranen en helden, ik weet dat er grote helden zijn geweest maar in mijn ogen zijn het ook gewoon helden.
Gr
Nick
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- To Tall
- Lid
- Contacteer:
Nou dan moet je toch egt beter lezen want het zijn toch egt geen idolen voor mij.Ik leid dat af uit jullie commentaar.....
En wie zegt voor ander mensen wel.
het zijn gewoon mensen waar andere mensen interessen in hebben en interesant vinden.
Ik denk echt niet dat alleen de front soldaten helden kunnen zijn, en ze zijn het denk ik niet allemaal, maar er zijn ook soldaten op de achterhoede die helden kunnen zijn, wat denk je van sommige hoge generalen die niet mee gingen in strijd, die hebben denk ook wel iets goeds gedaan
Gr
Nick
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
johan....helden zijn sowieso per definitie NIET gelijk aan idolen.
daarnaast is het voor iedereen verschillend wat een held is. hier ga ik verder niet op in wie voor wie een held is en wanneer.
jij vind veteranen gewoon veteranen en geen helden....lekker voor je!
je moet inderdaad beter lezen...jij verzint dingen of je leidt ze verkeerd uit de context af.
verder doe niet zo bij de hand en ga niet alle bob-fans over een kam scheren...als je niet serieus kunt zijn in dit topic en alleen maar zo'n simpelgedrag gaat vertonen t.o.v forumleden die O.A. bob leuk vinden ga dan iets nuttigs doen...bijvoorbeeld iet s wat neit met bob te maken heeft.
ik had zo'n simpelgedrag niet verwacht van een volwassen man...beetje jammer
daarnaast is het voor iedereen verschillend wat een held is. hier ga ik verder niet op in wie voor wie een held is en wanneer.
jij vind veteranen gewoon veteranen en geen helden....lekker voor je!
je moet inderdaad beter lezen...jij verzint dingen of je leidt ze verkeerd uit de context af.
verder doe niet zo bij de hand en ga niet alle bob-fans over een kam scheren...als je niet serieus kunt zijn in dit topic en alleen maar zo'n simpelgedrag gaat vertonen t.o.v forumleden die O.A. bob leuk vinden ga dan iets nuttigs doen...bijvoorbeeld iet s wat neit met bob te maken heeft.
ik had zo'n simpelgedrag niet verwacht van een volwassen man...beetje jammer
-
- Lid
- Contacteer:
En ik verwacht eigenlijk nog steeds meer volwassen gedrag en minder schrijffouten van tieners....karell schreef:ik had zo'n simpelgedrag niet verwacht van een volwassen man...beetje jammer
Zo hebben we beiden wel wat...

Ik zal me niet meer moeien in dit soort zielige BoB verheerlijking.....
Eveneens een pretting weekend gewenst!
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
en btw....zielige verheerlijking???????
wij vertellen gewoon wat wij ervan vinden...het lijkt nu of ik er zoveel mee bezig ben...maar het is voor mij nog niet 1% van wat ik doe mbt wo2....maar dit lijkt nu meer omdat ik me tot verdediging van bob gedwongen voel! omdat sommige mensen andere mensen niet in hun waarde laten...dus wie is hier nu zielig?!
p.s. typfouten voorbehouden
wij vertellen gewoon wat wij ervan vinden...het lijkt nu of ik er zoveel mee bezig ben...maar het is voor mij nog niet 1% van wat ik doe mbt wo2....maar dit lijkt nu meer omdat ik me tot verdediging van bob gedwongen voel! omdat sommige mensen andere mensen niet in hun waarde laten...dus wie is hier nu zielig?!
p.s. typfouten voorbehouden
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Verklaar je nader, want ik zo'n beetje de enige die met je in discussie is geweest over Band of Brothers in dit topic.karell schreef:..maar dit lijkt nu meer omdat ik me tot verdediging van bob gedwongen voel! omdat sommige mensen andere mensen niet in hun waarde laten...dus wie is hier nu zielig?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
-
- Lid
ik voel me in de verdediging geroepen omdat een aantal mensen de mensen die BOB leuk vinden maar zielig vinden. en dat wanneer mensen de serie leuk vinden geen echte wo2 kenners zouden kunnen zijn. dat wordt gesuggereerd...now fine by me!
maar ik vind het een GEWELDIGE SERIE!maar daarnaast ben ik veeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer bezig met andere aspecten van wo2...(de zogezegde niet-commerciele aspecten). maar sommigen mensen op dit forum denken dat dat niet kan...
je bent of een doorgewinterde wo2 kenner OF een zielige bob fan...
en dat kan er bij mij niet in.
ik ben al jaren voor bob bezig met wo2, en ook al tijdje met een vorm van documentatie.deze schiet overigens nog niet erg hard op wegens scripties voor mijn studie. maar is mijn documentatie daarom van mindere waarde omdat ik BOB goed vind?
en als je goed door dit topic bladert is er nog een zeker forumlid wat een hekel heeft aan mensen die bob leuk vinden...
dit heeft mij 'gedwongen' tot verdedigen van bob, en wil je mijn gehele mening weten, leees dan zorgvuldig mijn posts in dit topic. dan begrijp je dat ik bob niet ophemel, maar dat ik het gewoon verdedig en dat ik heb van beide kanten begrijp en snap. dus ik weet dat er veel zogenaamde bob-eendagsvliegen bestaan, ik vind het ook dat bob op sommige delen te ver is doorgeschoten. maar ik vind het daarnaast een mooie serie en er zijn goede boeken over geschreven (die ik al voor de serie uit was gebracht al had gelezen)
maar ik vind het een GEWELDIGE SERIE!maar daarnaast ben ik veeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer bezig met andere aspecten van wo2...(de zogezegde niet-commerciele aspecten). maar sommigen mensen op dit forum denken dat dat niet kan...
je bent of een doorgewinterde wo2 kenner OF een zielige bob fan...
en dat kan er bij mij niet in.
ik ben al jaren voor bob bezig met wo2, en ook al tijdje met een vorm van documentatie.deze schiet overigens nog niet erg hard op wegens scripties voor mijn studie. maar is mijn documentatie daarom van mindere waarde omdat ik BOB goed vind?
en als je goed door dit topic bladert is er nog een zeker forumlid wat een hekel heeft aan mensen die bob leuk vinden...
dit heeft mij 'gedwongen' tot verdedigen van bob, en wil je mijn gehele mening weten, leees dan zorgvuldig mijn posts in dit topic. dan begrijp je dat ik bob niet ophemel, maar dat ik het gewoon verdedig en dat ik heb van beide kanten begrijp en snap. dus ik weet dat er veel zogenaamde bob-eendagsvliegen bestaan, ik vind het ook dat bob op sommige delen te ver is doorgeschoten. maar ik vind het daarnaast een mooie serie en er zijn goede boeken over geschreven (die ik al voor de serie uit was gebracht al had gelezen)
- Luc J.
- Lid
- Contacteer: