Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Dat NU doet een beetje aan alsof jullie ook de kant van hoe het NU is (met veteranen en dergelijken) willen belichten? Ik weet niet of dit de bedoeling is maar zo doet het mij aan
of misschien nog een idee:
'Den vaderland getrouwe'
Het kan het beeld weergeven van de Nederlanders die 'de verkeerde kant' kozen (De vraag: Hoe trouw waren hun aan hun vaderland?) , en die dienst namen bij de PIB... (Zij bleven wel hun land trouw)
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
collector van 14 jaar schreef:die titel van de waffen-SS
meine erhre eist true
mijn eer is trouw
Is het wel een goed idee om een film te linken met de Waffen-SS..
Marketing technisch misschien wel één van de meest domme dingen die je kan doen.
Overigens is het "Meine Ehre heißt Treue"...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
'Den vaderland getrouwe' Wanneer je vriend je vijand word
En hoewel de Waffen SS niet echt politiek correct is verkoopt het wel Nu ff serieus, je kan de geschiedenis wel blijven ontkennen, maar dit is een onbekent stukje Nederlandse geschiedenis dat ook wel eens wat bekender mag worden.
Brian schreef:'Den vaderland getrouwe'
Het kan het beeld weergeven van de Nederlanders die 'de verkeerde kant' kozen (De vraag: Hoe trouw waren hun aan hun vaderland?) , en die dienst namen bij de PIB... (Zij bleven wel hun land trouw)
DIE!!! Die vind ik echt goed
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
'Den vaderland getrouwe' Wanneer je vriend je vijand wordT
En hoewel de Waffen SS niet echt politiek correct is verkoopt het wel Nu ff serieus, je kan de geschiedenis wel blijven ontkennen, maar dit is een onbekent stukje Nederlandse geschiedenis dat ook wel eens wat bekender mag worden.
Vergeet vooral niet de spellingsfouten eruit te halen ..
Wanneer gaat er eens iemand deze hobby serieus nemen ?
Welke hobby bedoel je juist...?
WO2, Film of beiden...?
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Welke hobby bedoel je juist...?
WO2, Film of beiden...?
Is dit een WO2-forum of de kinderopvang ?
Beiden blijkbaar...
Maar laten we nu terug on-topic gaan... Heeft er nog iemand een idee voor een titel?