he ik zag vandaag in het blokkergidsje dat ze een box van 4 boeken en 4 dvd`s hebben over de 2de wereldoorlog en heet the world at war series van bbc voor 16,99. Het bevat de delen wat ik tot nu toe kan zien kamikaze,Desert Rats, Para's en commandos, special operations.
Nou is mijn vraag heeft iemand deze box? Zo ja is het de moeite waard om het te kopen?
alvast bedankt,
groetjes,
michael
bbc's world at war series
- michael91
- Lid
bbc's world at war series
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
- michael91
- Lid
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Gisteren toevallig aangeschaft, Michael. De DVD van Commando's en Para's heb ik gekeken en viel me enorm tegen. Ook de boekjes bevatten her en der een paar foutjes, die ik er op het eerste gezicht al direct uitpik.
Leuk setje voor € 16,- maar hecht er niet teveel waarde aan.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- michael91
- Lid
oh oke ik heb hem vandaag toch gekocht. Maar goed je kan er altijd wel wat van leren denk ik ook al zitten er een paar foutjes in. en gelukkig is het niet echt te duur voor 17 euro want daar heb ik hem voor gehaald bij de blokker. Ik heb hem trouwens nog niet gezien die dvd`s, de boekjes heb ik even snel doorgebladert. Als ik de dvd`s heb gezien en de boekjes heb doorgelezen dan zal ik wel zeggen wat ik er van vindt. Bedankt voor je antwoordBigshot schreef:Gisteren toevallig aangeschaft, Michael. De DVD van Commando's en Para's heb ik gekeken en viel me enorm tegen. Ook de boekjes bevatten her en der een paar foutjes, die ik er op het eerste gezicht al direct uitpik.

groetjes,
michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
- michael91
- Lid
ja dank je. Hopelijk zijn het toch nog redelijke dvd`s om te kijken en leuke boekjes om te lezen ook al klopt er misschien niet zoveel aan. er zal wel denk ik iets inziten wat wel klopt en waar je nog wel wat van kan leren.
groetjes,
michael
groetjes,
michael