bbc's world at war series

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
michael91
Lid

bbc's world at war series

Bericht door michael91 »

he ik zag vandaag in het blokkergidsje dat ze een box van 4 boeken en 4 dvd`s hebben over de 2de wereldoorlog en heet the world at war series van bbc voor 16,99. Het bevat de delen wat ik tot nu toe kan zien kamikaze,Desert Rats, Para's en commandos, special operations.
Nou is mijn vraag heeft iemand deze box? Zo ja is het de moeite waard om het te kopen?

alvast bedankt,
groetjes,
michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Wouter
Lid

Bericht door Wouter »

De DVD's ken ik niet, maar heb wel 2 van de boekjes. De Waffen SS zit er trouwens ook nog bij. De boekjes zijn best de moeite waard, zijn ook maar 2,99/stuk.
Deas Gu Cath
michael91
Lid

Bericht door michael91 »

oh oke dan zal ik binnenkort toch maar even gaan kijken bij de blokker voor die box met die 4 boeken en dvd`s want voor 17 euro kan het nooit te duur zijn denk ik. Bedankt voor het antwoord :)

groetjes,

michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Gisteren toevallig aangeschaft, Michael. De DVD van Commando's en Para's heb ik gekeken en viel me enorm tegen. Ook de boekjes bevatten her en der een paar foutjes, die ik er op het eerste gezicht al direct uitpik.

Leuk setje voor € 16,- maar hecht er niet teveel waarde aan.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
michael91
Lid

Bericht door michael91 »

Bigshot schreef:Gisteren toevallig aangeschaft, Michael. De DVD van Commando's en Para's heb ik gekeken en viel me enorm tegen. Ook de boekjes bevatten her en der een paar foutjes, die ik er op het eerste gezicht al direct uitpik.

Leuk setje voor € 16,- maar hecht er niet teveel waarde aan.
oh oke ik heb hem vandaag toch gekocht. Maar goed je kan er altijd wel wat van leren denk ik ook al zitten er een paar foutjes in. en gelukkig is het niet echt te duur voor 17 euro want daar heb ik hem voor gehaald bij de blokker. Ik heb hem trouwens nog niet gezien die dvd`s, de boekjes heb ik even snel doorgebladert. Als ik de dvd`s heb gezien en de boekjes heb doorgelezen dan zal ik wel zeggen wat ik er van vindt. Bedankt voor je antwoord :) .

groetjes,
michael
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Graag gedaan hoor, en veel plezier met je aankoop :-)
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
michael91
Lid

Bericht door michael91 »

ja dank je. Hopelijk zijn het toch nog redelijke dvd`s om te kijken en leuke boekjes om te lezen ook al klopt er misschien niet zoveel aan. er zal wel denk ik iets inziten wat wel klopt en waar je nog wel wat van kan leren.

groetjes,
michael
Plaats reactie