Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu gaat het me niet zo om het feit dat Tom Cruise al dan niet deze film gaat gebruiken om zijn geloof te propageren, maar wel om wat deze film zal worden. Zal dit een goede historische weergave zijn of een Amerikaanse miskleun waarin de Duitsers Engels spreken, de feiten verdraaid worden en Tom Cruise een verschrikkelijk slechte Von Stauffenberg zal neerzetten. Ik vrees er tenminste al voor dat dit een Mission Impossible anno WW2 gaat worden en ik zie Cruise ook niet meteen als Von Stauffenberg.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Ik denk dat ze Hitler misschien nauwelijks in beeld gaan laten komen en alleen vanop de rug zullen filmen. Maar dit is natuurlijk geen goeie oplossing en als ze hem weergeven zal het weer een soort van oppernazi zijn.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
thedutchdevilo schreef:Nou dat zal vast wel meevallen,Tom Cruise speelt nou niet bepaald in middelmatige films...
Nou... De meeste films van hem zijn toch achteroverleunen en knallen maar. Vermakelijke films, maar niet echt goed. Het lijkt me overigens heel vervelend om die pretkop van Cruise te moeten zien als het hoofd van von Stauffenberg..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Onze Tom heeft deze rol schijnbaar ingepikt van de Duitse acteur Thomas Kretschmann. (Hij woont in LA) Deze had de rol al gekregen en toen Tom intresse toonde was Thomas uitgerangeerd!
Bekende kop? Komt misschien omdat hij o.a. in de film Stalingrad,U-571, De pianist en der Untergang heeft gespeeld.
Dus ervaring met Duitse officiers uniformen heeft hij wel.
Jim schreef:Onze Tom heeft deze rol schijnbaar ingepikt van de Duitse acteur Thomas Kretschmann. (Hij woont in LA) Deze had de rol al gekregen en toen Tom intresse toonde was Thomas uitgerangeerd!
Bekende kop? Komt misschien omdat hij o.a. in de film Stalingrad,U-571, De pianist en der Untergang heeft gespeeld.
Dus ervaring met Duitse officiers uniformen heeft hij wel.
Jammer jammer, dit is een erg goede acteur. Nu kunnen we waarschijnlijk wel een serieuze film wel vergeten. Het Tom-Cruise-aangapende klootjesvolk mag zich storten op deze Hollywood productie.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944