Film: Operation Walküre

Films, series en documentaires over WOII
Mr Mojo Risin
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Vrijdag heb ik in 'De Rode Loper' op één gehoord dat Carice Van Houten, ook wel gekend als Ellis De Vries uit 'Zwartboek', de vrouw van Von Stauffenberg zal spelen. Ze zou zelf gevraagd zijn door Tom Cruise omdat hij zo onder de indruk was van haar acteerwerk in 'Zwartboek'.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

paratrooper schreef:Vrijdag heb ik in 'De Rode Loper' op één gehoord dat Carice Van Houten, ook wel gekend als Ellis De Vries uit 'Zwartboek', de vrouw van Von Stauffenberg zal spelen. Ze zou zelf gevraagd zijn door Tom Cruise omdat hij zo onder de indruk was van haar acteerwerk in 'Zwartboek'.
En terrecht, ze is (imo) de beste Nederlandse actrice. Nu maar hopen dat Tom Cruise deze film niet verpest.
Cor
Lid

Bericht door Cor »

Waaro moet er nou nog een versie van deze film gemaakt worden. De vorige met Koch in de hoofdrol asl Stauffenberg is nog niet eens 4 jaar oud.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit een goede film wordt. Cruise en WO2 nee, dat is et gewoon niet.
Plaats reactie