Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dodo schreef:Eind juni begin juli gaan jullie draaien? Misschien kom ik dan nog wel even langs om even te kijken. Als het goed is heb ik dan toch niets te doen..
In ieder geval veel succes met de planning toegewenst.
Eind juni kan ik wel ,maar Arnhem is me veel te ver .
Als er scenes in Belgisch Limburg worden gedraaid kom ik wel even langs . Hebben jullie al filmmateriaal gehuurd ? .
Voor de proefopnamens vertrouwen we op ons eigen filmmateriaal...
Als we daarna een budget kunnen vrijmaken of ontvangen, dan gaan we professioneel filmmateriaal huren/aankopen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Momenteel hebben we geen geld voor duurdere camera's, dus de proefopnamens zullen gefilmd worden met gewone Handycams...
Eerst waren we van plan om deze proefscenes ineens te gebruiken voor de film, maar ik denk dat het misschien beter is dat we eerst eens samenkomen, wat filmen met een gewone camera en zo een beeld proberen te vormen van wat we nu eigenlijk willen laten zien in de film en hoe...
Iemand op het Re-enactment Forum haalde dit ook al aan...
Algemene Tip: film het geheel eens met een gewone videocamera met een paar vrienden zonder uniformen, props en aangeklede lokaties. Daarmee krijg je al gauw een idee waar je moet aanpassen om toch de illusie te wekken van een goede scene.
Dat moeten we eerst zeker eens doen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Ja dat moet je zeker eens doen!.
Als je met een handycam filmt is het risico dat je beeld-en geluidskwaliteit niet optimaal zal zijn. Hopelijk kan je toch de mensen van de subsidies overtuigen door een aantal sterke scenes te maken !.
Veel succes ! . Komen die proefopnames ook op youtube via een link in dit forum ?. Zo kan je altijd meer mensen aansporen tot deelname aan de film .
Al deze foto's zijn diep in het bos gemaakt.
De wegen kun je komen, maar is niet zo heel easy..
Maar ja, alles voor de film he...
De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel.
Mooie foto's...
En dat met je mobiel..? Je zou denken dat het met een digitaal fototoestel is genomen...
Persoonlijk vind ik het landschap op de laatste foto het mooiste...
Zoals eerder gezegd, dit is echt wel een goede locatie voor de eerste buitenscènes van de film...
Natuurpark ?? Dan kan je wel vergeten om daar actiescenes op te nemen.
Nationaal park de Sallandsche heuvelrug.
Maar gelukkig voor ons, waar ik dit gefotograffeerd heb.
Dat ligt net voor het nat.park.
Als je op de heide komt is het nationaal park.
Dus, mooi geluk.