Filmplannen deel 2
-
- Lid
Het script is nog niet af, maar ik denk dat we de scène gaan doen die we in de eerste instantie ook zouden doen. Daarvoor heb je ~ 4 Duitse soldaten, 3 boer(in)en en eventueel enkele Canadese/Britse soldaten. Voor de Duitsers heb jij al een uniform, ik heb er 2 (moeten nog wel wat kleinere dingen bij ed.) en iemand van de GrossDeutschland re-enactmentgroep bood zich ook aan. Aan geallieerd kom je wel vrij makkelijk (ik ken daarvoor al iemand).
Maar eerst het script af krijgen -> scène kiezen -> datum, locatie etc. regelen
Maar eerst het script af krijgen -> scène kiezen -> datum, locatie etc. regelen
-
- Lid
-
- Lid
Het script wordt grotendeels herschreven. Daarom wil ik het eerst afhebben (zal niet al te lang duren, over een ruime week is het wel af).SJORS-SJORS schreef:Wat is er nog niet af aan het script? Het is toch al af in grote lijnen? en de scene hadden we ook al gekozen.
Nu alleen nog iemand in jouw 2e uniform hijsen en een datum prikken.
Het hoofdpersoon van de film komt ook in die scène voor, die zullen we dus ook nog moeten vinden.
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Wat verder het huren van de camera's betreft... De minimale verhuurperiode is 2 dagen bij de firma Budgetcam dus alle producten kosten in praktijk het dubbele van wat er staat...
Ik zou opteren voor de volgende camera :
http://www.budgetcam.nl/?content=detail&id=28
Dit kunnen we later zeker nog verder bekijken, maar we moeten er wel rekening houden dat we al voor deze camera voor één dag proefopnamens 90 Euro moeten neerleggen... En voor nog betere kwaliteit betaal je natuurlijk nog méér...
Dit kunnen we later zeker nog verder bekijken, maar we moeten er wel rekening houden dat we al voor deze camera voor één dag proefopnamens 90 Euro moeten neerleggen... En voor nog betere kwaliteit betaal je natuurlijk nog méér...
Laatst gewijzigd door Von Pratt op 16 jul 2007, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
-
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Ik heb mijn hotmail-adres per PB naar je opgestuurd...SJORS-SJORS schreef:BrigadeFuhrer, misschien is het handig om MSN adressen uit te wisselen?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik héél weinig online kom bij MSN...
De personen van het forum dat mijn adres hebben weten dit wel...
Als we concreet aan de film beginnen ga ik toch wat vaker online (proberen) te verschijnen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
-
- Lid
Iemand die dat ding kan bedienen en volledig kan gebruiken is ook wel handig..Brigadeführer Von Pratt schreef:Wat verder het huren van de camera's betreft... De minimale verhuurperiode is 2 dagen bij de firma Budgetcam dus alle producten kosten in praktijk het dubbele van wat er staat...
- O'Neal
- Lid
- Contacteer:
Ik heb tijdens mijn stage bij Alfacam dit jaar met een HD-camera mogen werken.Hellmond schreef:Iemand die dat ding kan bedienen en volledig kan gebruiken is ook wel handig..Brigadeführer Von Pratt schreef:...
Ik kan er dus wel mee overweg, denk ik ..
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
-
- Lid
- viny
- Lid
Begijp ik nou goed dat jullie ook US paratroopers nodig hebben?..
Ik kan er 3 voor jullie regelen, waarschijnlijk inc een paar niet werkende M1 carabine's. Als jullie ons nodig hebben graag mij wel op de hoogte houden, want ik volg dit topic niet helemaal.
Ik kan er 3 voor jullie regelen, waarschijnlijk inc een paar niet werkende M1 carabine's. Als jullie ons nodig hebben graag mij wel op de hoogte houden, want ik volg dit topic niet helemaal.
'War is delightful for those who have not experienced it'
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Volgens Rednas gaan er in het vernieuwde script Amerikanen voorkomen... Maar zeker weet ik dat niet... We moeten dus eerst het script afwachten...viny schreef:Begijp ik nou goed dat jullie ook US paratroopers nodig hebben?..
Maar als we ze nodig hebben dan is jouw hulp zéér zeker welkom
En we zullen je dan zeker op de hoogte houden !
-
- Lid
Er zijn gevechten geweest tussen de US para's en de Landstormers, wellicht dat het er dus in komt (ik kan natuurlijk niet elk gevecht erin stoppen).viny schreef:Begijp ik nou goed dat jullie ook US paratroopers nodig hebben?..
-
- Lid
Waarom niet.. makkelijk zat tochRednas schreef:Er zijn gevechten geweest tussen de US para's en de Landstormers, wellicht dat het er dus in komt (ik kan natuurlijk niet elk gevecht erin stoppen).viny schreef:Begijp ik nou goed dat jullie ook US paratroopers nodig hebben?..
We kunnen ook een try-out scene opnemen van een gevecht tussen 2 patrouilles, die scene hoeven we dan niet perse terug te laten komen maar dan kunnen we wel laten zien wat we kunnen.
Windhund - Grenadier
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
-
- Lid
In het verhaal zijn al aardig wat gevechtsscènes, en dan krijgen gevechtsscènes die belangrijk zijn voor het verhaal voorrang. Opzich hoef je de scene niet te gebruiken, maar dat lijkt mij zonde, dan kan je beter al wat doen wat in de film komt. Maar ik zal wel zoeken naar een leuke scène. Ik ben op het moment druk aan het lezen, deze week zal ik er meer over laten horen (nog maar 355 bladzijden te gaan...).SJORS-SJORS schreef:Waarom niet.. makkelijk zat tochRednas schreef:Er zijn gevechten geweest tussen de US para's en de Landstormers, wellicht dat het er dus in komt (ik kan natuurlijk niet elk gevecht erin stoppen).viny schreef:Begijp ik nou goed dat jullie ook US paratroopers nodig hebben?..
We kunnen ook een try-out scene opnemen van een gevecht tussen 2 patrouilles, die scene hoeven we dan niet perse terug te laten komen maar dan kunnen we wel laten zien wat we kunnen.
En op het moment heb ik er nog niet iets over gelezen dat er een belangrijke gebeurtenis was met de Ami's (op enkele schermutselingen na). Het enigste wat wel interesant is, is het verhaal achter deze foto van een Indonesiër die al vanaf '41 in de Waffen SS zat:
I have a photo of one in one of my books. The photo came from Mark Bando, the American researcher of American Airborne units. In the course of his research into the 101st Airborne Division, he met with Wilson Boback, who had fought in the Netherlands during Market-Garden in September 1944. Boback's unit came into contact with part of the Landstorm Nederland, and Boback killed a man from the LN and then searched his body. He took from it a photo of the man, who was obviously Indonesian (or part), which showed him in the uniform of the Legion Nederland (wolf's hook collar patch, Dutch made armshield and cufftitle), along with the flaming grenade helmet decal of the LN.