The life and death of Heinrich Himmler

Films, series en documentaires over WOII
Axis vs Allied
Lid

Bericht door Axis vs Allied »

Absoluut. De muziek past er precies bij...
[Gezocht]: Heer uitrusting
Luc J.
Lid
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Vind ik ook wel, wat een freak was die man zeg!
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
wessel
Lid

Bericht door wessel »

Ik vind dat de muziek er ook bij past ,maar dit filmpje is ziekelijk.
Ikzelf verzamel ook duitse militaria (Heer) ,maar dit filmpje is nog een reden waarom ik nooit SS materiaal zal aankopen. Die mannen waren gewoon ziek. Bah ! . Van mij mochten ze Himmler op een gruwelijke manier laten sterven .
Axis vs Allied
Lid

Bericht door Axis vs Allied »

Ja, het is helaas nooit tot een rechtzaak gekomen...had ie wel verdient. Verder heb ik dezelfde reden als wessel (dat is geen SS verzamel), wat zij deden was echt verschrikkelijk.
[Gezocht]: Heer uitrusting
viny
Lid

Bericht door viny »

Ik vindt dat je goed kan zien dat achter de groote lach van Heinrich Himmler wel degelijk grote misdaden plaats vonden.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Stefan
Lid

Bericht door Stefan »

Ja,Als hier na kijkt,blijf je gewoon stil... :cry:
special air service
Lid

Bericht door special air service »

walgelijk gewoon. himler is er veel te makkelijk af gekomen.

ik mag het wel niet zeggen maar doe het toch: ze hadden hem moeten radbraken. maar dan ben je zelf net zo erg als hem

(wat u niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet)
Stefan
Lid

Bericht door Stefan »

Mooi gezegt Special Air Service,maar het is niet alleen Himmler geweest,allemaal die SS beulen...
Goof
Lid

Bericht door Goof »

Persoonlijk zie ik niet in waarom je geen spullen zou verzamelen die iets met de Duitse SS te maken hebben. Ze bestaan nu eenmaal. Niet de spullen zijn schuldig, maar de verantwoordelijken, waaronder Himmler. Het hele systeem was corrupt en misdadig, dus waar begin en eindig je?
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
special air service
Lid

Stefan schreef:Mooi gezegt Special Air Service,maar het is niet alleen Himmler geweest,allemaal die SS beulen...
maar hij is er toch mee begonnen? hij was zogezegt de baas van de SS.

Persoonlijk zie ik niet in waarom je geen spullen zou verzamelen die iets met de Duitse SS te maken hebben. Ze bestaan nu eenmaal. Niet de spullen zijn schuldig, maar de verantwoordelijken, waaronder Himmler. Het hele systeem was corrupt en misdadig, dus waar begin en eindig je?
daar heb je wel een punt. maar die spullen worden meteen mee veroordeelt zoals je zelf zegt. toen ik het filmpje zag had ik het ook alles aan de SS was slecht. dan vind je de mensen die het deden slecht en dan gaan de spullen gelijk mee.[/quote]
Stefan
Lid

Bericht door Stefan »

Ik vind bevoorbeeld dat uniform wat Himmler aanheeft, Afbeelding een van de mooiste uniformen van het hele Duitse zijde in de wo2.De spullen,de geweren en dergelijke hebben niks fout gedaan,de personen die de spullen gebruikt hebben,dat zijn de boefjes..
special air service
Lid

nou dat de wapens niks fout hebben gedaan? dat is een lastig punt. met ene kogel dood je iemand een wapen vuurt hem af en een mens haalt de trekker over.
Luc J.
Lid
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

special air service schreef:nou dat de wapens niks fout hebben gedaan? dat is een lastig punt. met ene kogel dood je iemand een wapen vuurt hem af en een mens haalt de trekker over.
:? hier begrijp ik niet veel van..
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Wat hij bedoelt is dat degene in het uniform en degene die de trekker overhaalt de schuldige zijn, niet de atributen zelf, ze worden beheerd door de slechten maar hadden net zo goed van de goeden kunnen zijn.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie