Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind dat de muziek er ook bij past ,maar dit filmpje is ziekelijk.
Ikzelf verzamel ook duitse militaria (Heer) ,maar dit filmpje is nog een reden waarom ik nooit SS materiaal zal aankopen. Die mannen waren gewoon ziek. Bah ! . Van mij mochten ze Himmler op een gruwelijke manier laten sterven .
Ja, het is helaas nooit tot een rechtzaak gekomen...had ie wel verdient. Verder heb ik dezelfde reden als wessel (dat is geen SS verzamel), wat zij deden was echt verschrikkelijk.
Persoonlijk zie ik niet in waarom je geen spullen zou verzamelen die iets met de Duitse SS te maken hebben. Ze bestaan nu eenmaal. Niet de spullen zijn schuldig, maar de verantwoordelijken, waaronder Himmler. Het hele systeem was corrupt en misdadig, dus waar begin en eindig je?
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Stefan schreef:Mooi gezegt Special Air Service,maar het is niet alleen Himmler geweest,allemaal die SS beulen...
maar hij is er toch mee begonnen? hij was zogezegt de baas van de SS.
Persoonlijk zie ik niet in waarom je geen spullen zou verzamelen die iets met de Duitse SS te maken hebben. Ze bestaan nu eenmaal. Niet de spullen zijn schuldig, maar de verantwoordelijken, waaronder Himmler. Het hele systeem was corrupt en misdadig, dus waar begin en eindig je?
daar heb je wel een punt. maar die spullen worden meteen mee veroordeelt zoals je zelf zegt. toen ik het filmpje zag had ik het ook alles aan de SS was slecht. dan vind je de mensen die het deden slecht en dan gaan de spullen gelijk mee.[/quote]
Ik vind bevoorbeeld dat uniform wat Himmler aanheeft, een van de mooiste uniformen van het hele Duitse zijde in de wo2.De spullen,de geweren en dergelijke hebben niks fout gedaan,de personen die de spullen gebruikt hebben,dat zijn de boefjes..
nou dat de wapens niks fout hebben gedaan? dat is een lastig punt. met ene kogel dood je iemand een wapen vuurt hem af en een mens haalt de trekker over.
special air service schreef:nou dat de wapens niks fout hebben gedaan? dat is een lastig punt. met ene kogel dood je iemand een wapen vuurt hem af en een mens haalt de trekker over.
hier begrijp ik niet veel van..
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Wat hij bedoelt is dat degene in het uniform en degene die de trekker overhaalt de schuldige zijn, niet de atributen zelf, ze worden beheerd door de slechten maar hadden net zo goed van de goeden kunnen zijn.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''