Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb hem een tijd geleden gehaald voor een zware 15 euro,.... Ik vind het een kwalitatief zeer slechte film, en heb het idee dat deze ook zeker niet de 15 euro waard is. Voor de liefhebber en verzamelaar van WO2 films is dit zeker een koopje, en houd ik jullie ook zeker niet tegen!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Wouter schreef:Slechte film? Nee man! Dit is echt een steengoede film!! Laat de keiharde waarheid van het Oostfront zien!
Alleen was de naam een beetje verkeerd gekozen. Het ging niet in het speciaal over de slag om Stalingrad, en een groot gedeelte was niet in Stalingrad. Maar desondanks 1 van mijn favo wo2 films.
Steengoede film, waarbij de Duiters meer woorden kennen dan Sheisse of Ich habe ein. Ook hebben de Russen meer tekst dan: This way comrade. Harde film die de gruwelijkheden van het Oostfront laat zien.
Zekerheden maken oorlogen mogelijk, onzekerheden de vrede.
Ook ik vond dit een uitstekende film. Nu 'ie zo goedkoop is ga ik de film maar eens binnenkort kopen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944