Als Jackson de, nog onder constructie zijnde, rechtszaal betreed.
De bodyguard rijdt Jackson ook rond door Neurenberg.
Mich.
Nuremberg (film/mini-serie)
- Mich
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
De fouten m.b.t. de bodyguard zijn me niet opgavallen. Wat me wel opgevallen is, zijn een aantal fouten rond Göring. De manier waarop hij het Amerikaanse legerkamp binnentreed is geromantiseerd en de wijze waarop Göring aan zijn pillen komt in de film is volgens mij geen vaststaand feit.
Verder zullen er nog wel meer fouten in de film zitten, ik zou ze alleen niet zo snel kunnen noemen.
Verder zullen er nog wel meer fouten in de film zitten, ik zou ze alleen niet zo snel kunnen noemen.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- Mich
- Lid
Het is nooit opgehelderd op welke wijze Göring aan zijn cyanidecapsule is gekomen.
Ik denk dat ze in de film van het meest voor de hand liggende feit zijn uitgegaan.
En er zullen inderdaad nog meer fouten/ foutjes in de film zitten die nog niet door ons ontdekt zijn. Mocht iemand er nog eentje ontdekken...
Mich.
Ik denk dat ze in de film van het meest voor de hand liggende feit zijn uitgegaan.
En er zullen inderdaad nog meer fouten/ foutjes in de film zitten die nog niet door ons ontdekt zijn. Mocht iemand er nog eentje ontdekken...
Mich.
-
- Lid
Re: Nuremberg (film/mini-serie)
Kan er mij iemand vertellen hoe het duits lied noemt die Brian Cox ( Goring ) zingt in zijn cel als hij naar zijn celraam kijkt?
-
- Lid