Winds of War

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
Cor
Lid

Winds of War

Bericht door Cor »

http://www.imdb.com/title/tt0085112/

Was eergister in de Mediamarkt en zag daar de mini-serie Winds of War voor 39,95 liggen.
Is er iemand die deze serie gezien heeft en of die aan te raden is.

Heb ooit wel is War of Remembrance gezien en vond dat een erg goede mini-serie. Is deze mini-serie ook zo goed of beter?
Richard1976
Lid
Contacteer:

Re: Winds of War

Bericht door Richard1976 »

Cor schreef:http://www.imdb.com/title/tt0085112/

Was eergister in de Mediamarkt en zag daar de mini-serie Winds of War voor 39,95 liggen.
Is er iemand die deze serie gezien heeft en of die aan te raden is.

Heb ooit wel is War of Remembrance gezien en vond dat een erg goede mini-serie. Is deze mini-serie ook zo goed of beter?
Winds of War heb ik zelf nooit gezien, kan ik dus ook niet beoordelen, maar War AND Remembrance :wink: is een mooie serie, die ik vroeger gezien heb. Zou deze graag nog weleens willen zien. Echte een aanrader.
Cor
Lid

Bericht door Cor »

idd zou graag zien dat deze ook nog is op DVD wordt uitgebracht in Nederland.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

War and Remembrance... Is die niet jaren geleden uitgezonden op Net 5?Dat was inderdaad een megagoede serie.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Richard1976
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Liep zojuist door de stad en zag Winds of War liggen. Na het lezen van de achterkant kwam ik tot de conclusie dat ik die vroeger ook eens gezien heb. Gelijk maar mee naar huis genomen en zsm bekijken.
Plaats reactie