Figuranten gezocht!

Films, series en documentaires over WOII

"Den Vaderland getrouwe" meespelen?

Ja
14
44%
Nee
18
56%

Totaal aantal stemmen: 32

arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

och die mensen op tommie -talk flippen bij wijze vanspreken al las je met een amerikaans simbool afkomt zwaaien. ik wil een myspace maken ben daar nog aardig bedreven in. :P
it's not how many you write but what you write in the books of history
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

arneken schreef:och die mensen op tommie -talk flippen bij wijze vanspreken al las je met een amerikaans simbool afkomt zwaaien. ik wil een myspace maken ben daar nog aardig bedreven in. :P
Die van Tommy-Talk hebben tenminste verstand in hun hoofd ..
arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

Shifty schreef:
arneken schreef:och die mensen op tommie -talk flippen bij wijze vanspreken al las je met een amerikaans simbool afkomt zwaaien. ik wil een myspace maken ben daar nog aardig bedreven in. :P
wedden dat als je de film draait van uit de andere hoek dat je niet anders dan lofberichten zou krijgen. dezelfde film gewoon een ander invalshoek.
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

arneken schreef:
Shifty schreef:
wedden dat als je de film draait van uit de andere hoek dat je niet anders dan lofberichten zou krijgen. dezelfde film gewoon een ander invalshoek.
Klopt, vertel het vanuit de PIB kant en ze smeekten om mee te mogen doen om zoveel mogelijk verraders neer te knallen!!!

EDIT: misschien interesant om daar te vragen wat zij van Waffen SS reenactment vinden, gewoon om ze ff op te fokken... :evil:
Laatst gewijzigd door Rednas op 25 mei 2007, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Rednas schreef:EDIT: misschien interesant om daar te vragen wat zij van Waffen SS reenactment vinden, gewoon om ze ff op te fokken...
Die mensen zijn hier ook lid en kunnen dat dus ook lezen :roll:
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Shifty schreef:
Rednas schreef:EDIT: misschien interesant om daar te vragen wat zij van Waffen SS reenactment vinden, gewoon om ze ff op te fokken...
Na al die berichten daarzo heb ik eigenlijk weinig zin om nog met hen verder te praten. En als je zoiets serieus neem... (smiley? hij is alleen op de verkeerde plek gekomen :| )
special air service
Lid

Bericht door special air service »

Shifty schreef:
mooi toch? dan weten ze ook hoe er hier over ze gedacht word :D en wat rednas zei dat als het vanuit de PIB kant zou worden gefilmt en dat ze dan wel mee zouden willen doen. ik denk dat hij gelijk heeft. maar het is toch juist goed om ook eens z'on film te maken? ik heb nog altijd dat ik mee leef (in de film inleef he :P ) met de soldaten van waaruit de film gemaakt is. is het vanuit bijv. britse kant leef ik met hen mee zie je een film van duitse kant heb ik ook nog vaak wel hetzelfde.
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

special air service schreef:
Shifty schreef:
mooi toch? dan weten ze ook hoe er hier over ze gedacht word :D en wat rednas zei dat als het vanuit de PIB kant zou worden gefilmt en dat ze dan wel mee zouden willen doen. ik denk dat hij gelijk heeft. maar het is toch juist goed om ook eens z'on film te maken? ik heb nog altijd dat ik mee leef (in de film inleef he :P ) met de soldaten van waaruit de film gemaakt is. is het vanuit bijv. britse kant leef ik met hen mee zie je een film van duitse kant heb ik ook nog vaak wel hetzelfde.
Jullie moeten nog veel leren over verzamelen, re-enacten, omgaan met mensen en over hoe jullie jullie verstand moeten gebruiken .. :roll:
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Rednas schreef: En als je zoiets serieus neem... (smiley? hij is alleen op de verkeerde plek gekomen :| )
Laatst aangepast door Rednas op 25-05-2007 21:56, in totaal 1 keer bewerkt

:roll:
arneken
Lid
Contacteer:

Bericht door arneken »

Shifty schreef:
Jullie moeten nog veel leren over verzamelen, re-enacten, omgaan met mensen en over hoe jullie jullie verstand moeten gebruiken .. :roll:
wat heeft dat te maken met een film maken.
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Wat betreft alle commentaar op dit forum en op dat van tommy-talk... Iemand zei dit :
Doen zou ik zeggen!
Volg je eigen doel en ga ervoor.
Veel succes.
Meer heb ik daar niet aan toe te voegen... We gaan ervoor en we zien wel wat het wordt... 8)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

arneken schreef:
Shifty schreef:
wat heeft dat te maken met een film maken.
8)
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Shifty schreef:
Rednas schreef: En als je zoiets serieus neem... (smiley? hij is alleen op de verkeerde plek gekomen :| )
Laatst aangepast door Rednas op 25-05-2007 21:56, in totaal 1 keer bewerkt

:roll:
Ik plaatste de smiley dus op de verkeerde plek (bij de eerste zin ipv de 2e). Dit heb ik veranderd toen ik het herlas. Misschien niet de slimste zet, maar ik word er een beetje moe van om elke keer commentaar te krijgen op dit soort dingen (tevens met jou).
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Brigadeführer Von Pratt schreef:
Ajacied8989 schreef:Ik bied mij aan om een website in elkaar te knutselen. :wink:
Aangenomen :P
Sobel wou dit ook wel graag doen dus misschien kunnen jullie wel samenwerken...maar met een site zou ik dus nog wel even wachten tot na de eerste proefopnamens...
Dat is sowiso nodig aangezien je wel elkele foto's nodig hebt :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Robert-Jan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

OMG...

Shifty...

Wij maken een film die via de Duitse kan belicht word.
Dit doen wij omdat:

Dit is nog niet vaak gedaan, en wij willen geen pro-amerikaanse films zoals Patton ofzo, zo heroisch was dat allemaal niet.
De Duitse kant blijft meer mensen aanspreken dan Anglo-amerikaans.
Kijk alleen al maar naar de verzamelaars.

En wat Tommy-talk betreft, die lui zien elke Duitse verzamelaar als Neo-nazi.. dat slaat echt nergens op als ik die pro-amerikaanse berichten lees.
Hebben die lui ook nog een Amerikaanse vlag als onderbroek ofzo?
Echt té opgefokt.

Ik denk dan komop man, ik ben geen neo.
Maar, laten we 1 ding voorop stellen.
Wij willen zowieso geen extremisten op de set.
Zowel rechts al links!
Alle vormen van extremisme zijn verboden.
Activisten ook niet.

Wij willen een film maken met normale mensen,
Het maakt niet uit of je op Wilders stemt of op Marijnisen.
Als we je verdenken kunnen wij mogelijk die vraag stellen.

Ontkenning van de holocaust op de set is verboden.
Graag geen discussies over de waffen-SS of dat nou goed of slecht was.
Want in 9 van de 10 gevallen loopt dat uit op ruzie/scheldpartijen.

Kortom, als je mag figureren gedraag je normaal.
We zijn geen beesten ofzo, we vragen helemaal niet veel.
Maar doe normaal, dan doe je al gek genoeg.

Even dit:

Het is niet zo dat je niet kaal mag zijn ofzo, maar we willen niet teveel kale mensen bij de landstorm aangezien dat een slecht beeld geeft van de Duitsers, De Duitse veteranen hebben daar een hekel aan.
Ik heb eens een brief gelezen van een Duitse veteraan die zich ergerde aan de re-enactment groep die meegedaan heeft aan SPR..
Die waren nagenoeg allemaal kaal.
1 of 2 kale op 10 is niet erg.. maar het moet niet overheersen.

Dat was mijn ding.

Na dit bericht gaarne ON-TOPIC qua figuranten.
Andere dingen worden vanaf nu besproken in Filmplannen 2.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gesloten