Crew gezocht

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
Markoz
Lid

Crew gezocht

Bericht door Markoz »

Hoi,

Voor een website die ik nu aan het opzetten ben, ben ik op zoek naar een crew. Allereerst zal de website zich richten op oorlogsfilms. Later zal dit uitgebreid worden naar andere media. Klinkt misschien nog vaag, maar ik ga logischerwijs niet nu alles al vertellen ;)

Ik zoek nu dus mensen die mee willen helpen de website op te zetten. In het begin is het dus alleen films toevoegen. Hierbij valt te denken aan informatie als een samenvatting, release datum, eventuele trailers, acteurs etc.

Eerst zal hier nog geen vergoeding tegenover staan. Mocht de site later goed lopen en wordt er geld mee verdiend(via bv adsense) dan zullen de medewerkers hier ook in meedelen.

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me dan even een pb met wat info over jezelf. Let wel dat ik geen mensen zoek die 1 film toevoegen en er daarna mee stoppen of alleen aan copy/past werk doe. Een samenvatting moet je bv wel in je eigen woorden schrijven.

Heb je vragen, stel ze dan hier of stuur me een berichtje.

Groeten,

Mark

ps. Ik heb toestemming van Proos om dit topic hier te plaatsen :wink:
King tiger
Lid
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Interresant, Mijn leerkracht nederlands zegt dat ik goed recensies kan schrijven en ik goe van oorlogsfilms. Ik wil gerust helpen :) .
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie