Soldaten bij Geenstijl

Films, series en documentaires over WOII
Lucid
Lid

Soldaten bij Geenstijl

Bericht door Lucid »

The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Markoz
Lid

Re: Soldaten bij Geenstijl

Bericht door Markoz »

Hoezo de :D ? Vind je het grappig? Sorry maar ik absoluut niet, vind het eerder beledigend en walgelijk. Hoe hij met de mensen omgaat is gewoon triest.
Cor
Lid

Bericht door Cor »

Ik heb helemaal gevouwen gelegen van het lachen
gvdbor
Lid
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Het hele item zegt meer over de interviewer dan over de geinterviewden;

Als mensen graag deze hobby uitoefenen en daar iets van willen laten zien is daar immers niks mis mee. Is het dan nodig dat ze zo afgezeken moeten worden?

Ik zal zelf niet zo snel aan een dergelijke optocht mee doen denk ik. Echter waarschijnlijk, als ik een mooie motor uit die tijd had bijvoorbeeld met bijpassend uniform zou ik daar anders over denken.
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

De reacties onder het filmpje zeggen al genoeg. Die kneus van een Rutger wordt niet graag gezien in de re-enactmentwereld .. hij zal het geen 2de keer moeten proberen. Gewoon walgelijk.
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

Echt een droeftoeter deze gozer :( .
Geen respect voor andere vind de site eigenlijk ook vrij triest.

mvg
Aude Audenda
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Respect is ver zoek in dit filmpje, alhoewel blijkbaar niet alle re-enactors echt historisch correct bezig waren. En vrouwelijke Britse para's waren er bij mijn weten ten tijde van de Tweede Wereldoolog ook niet.
Erg voor de mensen die hierdoor belachelijk zijn gemaakt, maar de interviewer heeft volgens mij toch wel bewust de uitzonderingen onder de re-enactors uitgekozen.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Mr Mojo Risin
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Respect is ver zoek in dit filmpje, alhoewel blijkbaar niet alle re-enactors echt historisch correct bezig waren. En vrouwelijke Britse para's waren er bij mijn weten ten tijde van de Tweede Wereldoolog ook niet.
Erg voor de mensen die hierdoor belachelijk zijn gemaakt, maar de interviewer heeft volgens mij toch wel bewust de uitzonderingen onder de re-enactors uitgekozen.
Dat denk ik ook. Er waren volgens mij ook wel meer serieuzere mensen aanwezig dan degene die het programma liet zien.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Respect is ver zoek in dit filmpje, alhoewel blijkbaar niet alle re-enactors echt historisch correct bezig waren. En vrouwelijke Britse para's waren er bij mijn weten ten tijde van de Tweede Wereldoolog ook niet.
Inderdaad, maar dan nog is het respectloos. Lachen met mensen die iets doen wat niet in de lijn ligt met het doen en laten van een gewone hollander is zeer gemakkelijk.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Beetje respectloos inderdaad en erg kort door de bocht, grappig dat ik wel wat bekende gezichten zag :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
pluskat
Lid

Bericht door pluskat »

Cor schreef:Ik heb helemaal gevouwen gelegen van het lachen

Dan ben jij een snaak die wel erg snel lacht...of is het een zenuwtrekje van je?
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Wat een halvegare die Rutger. Ik zag overigens ook wat bekende gezichten (die ene met die bril).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Robert-Jan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Ben het er niet mee eens wat die Rutger zegt.
De wereld heeft zowieso al een raar beeld van re-enactment.
Dit weerhoud mij er niet van om er mogelijk mee te gaan starten.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Cor
Lid

Bericht door Cor »

pluskat schreef:
Cor schreef:Ik heb helemaal gevouwen gelegen van het lachen

Dan ben jij een snaak die wel erg snel lacht...of is het een zenuwtrekje van je?
Klopt is een zenuwtrekje van me, maar ze zeggen dat lachen gezond is.

Verder schitterende reacties hier ook, mooi dat mensen zich zo druk kunnen maken om zo'n kerel.
Ik ben ook geinteresseerd in WO2, maar ga niet meteen janken als een of andere maloot me zou afkraken om het feit dat ik daar geintereseerd in ben en en hij mijn ding afkraakt.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Daar ben ik het mee eens Cor, sommige uitspraken vond ik tever gaan, maar bepaalde dingen daar gingen mijn mondhoeken ook van overeind staan, tevens moet je geenstijl met een grote korrel zout nemen en in de onderstaande reacties bij het filmpje is duidelijk dat niet iedereen er zo over denkt :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie