Deze 6 delige DVD kan je met 5 punten uit de morgen bestellen en dan aan 50€ kopen.
De punten zijn te verkrijgen tot zaterdag, via internet (de morgen) kun je de spaarkaart downladen en informatie en krijg je het eerste punt gratis.
Is volgens de morgen exclusief via hen te verkrijgen.
Het is een knappe TV serie die op TV te zien was in de jaren 80 geregiseerd door Rainer Werner Fassbinder en handeld over de periode tussen de twee wereldoorlogen, waarin centraal Franz Biberkopf die tracht te overleven tijdens de crisis en het opkomend nazisme, waar hij dan uiteindelijk ook bij aansluit.
Volgens mij en men herinneringen echt de moeite.
Ik wil hier geen promotie maken voor de "morgen" maar als de DVD exclusief is wil ik hem in geen geval missen.
Is er nog iemand die zich deze serie herinnerd?
Berlin Alexanderplatz
- roadmaster
- Lid
Inderdaad een mooie serie, werd toentertijd op de zondagavond uitgezonden via de VPRO meen ik. Heb hem helemaal gevolgd destijds...
enorm goede acteurs ook, wat ik ook mooi vond was die typische muziek uit die tijd. Rasacteurs zoals Gunter Lamprecht, Hanna Schygulla, Gotfried John e.a.
Zou hem nog wel eens willen zien.
groet van roadmaster
enorm goede acteurs ook, wat ik ook mooi vond was die typische muziek uit die tijd. Rasacteurs zoals Gunter Lamprecht, Hanna Schygulla, Gotfried John e.a.
Zou hem nog wel eens willen zien.
groet van roadmaster
be prepared & drive alert