Film over operatie veritable ?

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
Rowen
Lid

Film over operatie veritable ?

Bericht door Rowen »

Ik zoek een film over operatie veritable weet iemand mischien een titel en waar je die eventeweel kunt kopen ?
karell
Lid

Bericht door karell »

er is een film over Veritable, deze heet Krieg am Niederrhine. Ik heb een gekopieerd exemplaar thuis. Het is een Duitse film. Deze is erg moeilijk aan te komen, ik geloof dat deze is uitgegeven in een beperkte oplage, deze werd (naar ik heb gehoord) voor 100-150 gulden/euro?(denk guldens) verkocht.
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Is inderdaad Krieg am Niederrhein. Heb 'm zelf hier ook liggen. Verzamel je trouwens ook van Operation Veritable?
Rowen
Lid

Bericht door Rowen »

Edgar schreef:Is inderdaad Krieg am Niederrhein. Heb 'm zelf hier ook liggen. Verzamel je trouwens ook van Operation Veritable?
Ja ik verzamel wo2 omgeving reichswald. Ik zoek niet egt naar speciaale spullen die te koop staan. Maar men verzameling bestaat vooral uit bodemvonsten zoals patroonen,punten scherven enzo.
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Rowen schreef:
Edgar schreef:Is inderdaad Krieg am Niederrhein. Heb 'm zelf hier ook liggen. Verzamel je trouwens ook van Operation Veritable?
Ja ik verzamel wo2 omgeving reichswald. Ik zoek niet egt naar speciaale spullen die te koop staan. Maar men verzameling bestaat vooral uit bodemvonsten zoals patroonen,punten scherven enzo.
Ok, cool. Niet veel mensen die het verzamelen, verzamel het zelf al rond de 3 jaar en heb al enkele unieke stukken uit de omgeving. Wellicht kunnen we over msn even verder praten, stuur maar per pb als je wilt.
Rowen
Lid

Bericht door Rowen »

Zijn er dan misschien meerdere films over operatie veritable, omdat aan de film Krieg am Niederrhine moeilijk aan te komen is ?
Plaats reactie