Gezocht: britse militaire drama serie

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
nicci
Lid

Gezocht: britse militaire drama serie

Bericht door nicci »

The fourth arm

is een Britise televisie serie uitgezonden door de BBC in 1983, even later op Nederlandse televisie, ik meende NCRV, te zien.
De serie bestaat uit 12 delen. De Engelse regering stuurt een geheim commando naar het bezette Europa om nazi-bolwerk in Noord Frankrijk te elimineren met als doel het uitschakelen van het nieuwe Duitse wapen, nl. de V1, de serie is ook bekend onder de naam Operatie V1.

:?: Heeft misschien iemand deze serie ooit opgenomen? (video).

Groet, nicci :roll:
Jim
Lid
Ontvangen: 28 keer

Bericht door Jim »

Zoek ik ook al een hele tijd. Ik weet dat deze serie op DVD is uitgebracht voor 18 Britse ponden. Maar waar te verkrijgen? :(
nicci
Lid

The fourth arm

Bericht door nicci »

Jim schreef:Zoek ik ook al een hele tijd. Ik weet dat deze serie op DVD is uitgebracht voor 18 Britse ponden. Maar waar te verkrijgen? :(
:roll: Ben blij te horen dat er nog iemand is die deze geweldige serie zoekt. In m'n omgeving weet niemand hier iets van af. Dank voor de info dat er in ieder geval wel een DVD moet bestaan, alleen nu nog uitzoeken waar.
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 4 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Vraag het eens op

http://www.bbcshop.com
29th Let's Go!!!!!
nicci
Lid

Bericht door nicci »

johan willaert schreef:Vraag het eens op

http://www.bbcshop.com
:cry: Dear Nicolette,
Thank you for your email. Unfortunately 'The Forth Arm' is not currently available on DVD or VHS through BBC Shop and we are unaware of any plans to release this title in the near future.
Plaats reactie