Vlamingen aan het Oostfront

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
Sturmkreuz
Lid

Vlamingen aan het Oostfront

Bericht door Sturmkreuz »

Weet iemand waar ik deze docu-serie uit de jaren '80 kan vinden van de BRT?

Zijn die nog ergens te vinden? Zo niet, zou de BRT mij kopies kunnen geven indien ik vriendelijk schrijf naar hun?
wessel
Lid

Re: Vlamingen aan het Oostfront

Bericht door wessel »

Heb je al eens op youtube gekeken of daar niets te vinden is over vlamingen aan het oostfront ?
Ik weet niet of het veel zin heeft om naar de BRT te schrijven . Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze je zomaar kopies gaan geven .
Als ze dat wel doen is dat waarschijnlijk tegen betaling .
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Sturmkreuz schreef:Weet iemand waar ik deze docu-serie uit de jaren '80 kan vinden van de BRT?

Zijn die nog ergens te vinden? Zo niet, zou de BRT mij kopies kunnen geven indien ik vriendelijk schrijf naar hun?

Bedoel je de reeks interviews van Maurice De Wilde uit de jaren 80? In 2002 is de 2-delige reeks 'Vlamingen aan het Oostfront' wel uitgezonden op Canvas waar veel van Maurice De Wide's interviews in verwerkt waren. Misschien kan je eens een mailtje sturen naar Canvas. Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ook ik zou die serie graag nog eens terug zien!
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Net even gekeken op de site van Canvas en blijkbaar kan je wel de serie "Vlaming aan het Oostfront" aanvragen.
Echter, voor fragmenten langer dan 5 minuten betaal je 49€. Doe dat maal 2 (2-delige serie) en je hebt 100€ neergeteld. Een beetje kostelijk, niet waar?
Sturmkreuz
Lid

Scheiße zeg. Hopelijk heeft iemand deze opgenomen. Ik zou deze ook zeer graag zien.
502
Lid

Bericht door 502 »

Werkelijk zo duur??? Nadat ik en docu. had gevonden over een treinbeschieting te Diemen, speeltijd 30min., had ik die nabesteld voor 25 euro ongeveer bij de VPRO!
Kan me haast niet voorstellen dat het zo duur is....
Sturmkreuz
Lid

Бельге, comrade!
Plaats reactie