Ik weet niet of hij er al staat....
Zoja, mijn excuses!
Hidden Children vertelt het hartverscheurende, waargebeurd verhaal van veertig Joodse kinderen die tijdens de Tweede Wereldoorlog door Europa reizen, van schuilplaats naar schuilplaats, op vlucht voor de Duitsers.
In Italië vinden ze een relatief veilig onderkomen, waar de weeskinderen onderwijs krijgen, als voorbereiding op hun reis naar het beloofde land, Palestina, waar ze in een kibboets een nieuwe toekomst tegenmoet gaan. Maar wanneer de nazi's hun schuilplaats dreigen te ontdekken, moeten ze opnieuw op de vlucht slaan.
Uitgebracht: 2004
Speelduur: 199 minuten (2 delen)
Gesproken taal: Italiaans
Ondertiteling: Nederlands
================================================================================================
Ik vond het een zeer interessante film. Jammer dat zowel de Duitsers als ook de Zwitsers Italiaans talig waren. Maar dit is voor mij een kleine detail. De film heeft me zeker wat geïnteresseerd.
Hidden Children: Escape of the innocents
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Hidden Children: Escape of the innocents
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- killingspree
- Lid
Re: Hidden Children: Escape of the innocents
Ik heb de film, ben er ook ooit aan begonnen maar op 1 of andere manier on trok het mij de aandacht en heb ik hem af gezet.
Ik lees nooit ondertiteling maar bij een italiaans talige film... tja moet je wel.Ik vond het persoonlijk dus wel storend maar meer omdat ik het zelf irritant vind dan dat het irritant is.
Ik lees nooit ondertiteling maar bij een italiaans talige film... tja moet je wel.Ik vond het persoonlijk dus wel storend maar meer omdat ik het zelf irritant vind dan dat het irritant is.
-
- Lid
ik heb de film ook,,
ik vind hem niet echt geweldig spannend. hij heeft wel een goed verhaallijn, en laat echt zien hoe het daar ging..., en hoe ze verstopt werden en ontsnapten enz.
cijfer voor de film is een 6
ik vind hem niet echt geweldig spannend. hij heeft wel een goed verhaallijn, en laat echt zien hoe het daar ging..., en hoe ze verstopt werden en ontsnapten enz.
cijfer voor de film is een 6
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
-
- Lid
wist je niet dat er ook een italiaans sprekend deel in Zwitserland is?sniper snoop schreef:Ik weet niet of hij er al staat....
Zoja, mijn excuses!
Hidden Children vertelt het hartverscheurende, waargebeurd verhaal van veertig Joodse kinderen die tijdens de Tweede Wereldoorlog door Europa reizen, van schuilplaats naar schuilplaats, op vlucht voor de Duitsers.
In Italië vinden ze een relatief veilig onderkomen, waar de weeskinderen onderwijs krijgen, als voorbereiding op hun reis naar het beloofde land, Palestina, waar ze in een kibboets een nieuwe toekomst tegenmoet gaan. Maar wanneer de nazi's hun schuilplaats dreigen te ontdekken, moeten ze opnieuw op de vlucht slaan.
Uitgebracht: 2004
Speelduur: 199 minuten (2 delen)
Gesproken taal: Italiaans
Ondertiteling: Nederlands
================================================================================================
Ik vond het een zeer interessante film. Jammer dat zowel de Duitsers als ook de Zwitsers Italiaans talig waren. Maar dit is voor mij een kleine detail. De film heeft me zeker wat geïnteresseerd.