Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vind het een goede film !
Is voor herhaling altijd wel weer vatbaar.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Ik ga niet akkoord met uw Poll. Er staat iets te kort in.
Dit moet er nog in komen -> Verslavend!!!!!
Hij is echt een topper. Dus was ik gedwongen om "gave Film" te kiezen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Airborne101 schreef: me eerste x dat ik een poll maak, ik snapte er ook niet veel van
ik vind hem ook echt gaaf, vooral in het begin.
Dat ze meteen willen ontsnappen, en ik vind het ook gaaf in de tunnel!
Gewoon in het kamp vind ik het gaafst.
Oh nee, ik vind het juist het leukst buiten het kamp, op die motor en zo
die motor is wel lijp ja, maar ik vind het altijd leuk als mensen wat bouwen, en dat het dan werkt snapje, terwijl je elk moment gesnapt kan worden!
dat geeft toch zo'n dikke kick! hartslag gaat 120s/m!!! daar in de tunnel neem ik aan, en zeker ook voor de tv
hoe zeggen ze dat toch,, I love it when a plans comes together....
onee dat was a-team
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Airborne101 schreef: me eerste x dat ik een poll maak, ik snapte er ook niet veel van
ik vind hem ook echt gaaf, vooral in het begin.
Dat ze meteen willen ontsnappen, en ik vind het ook gaaf in de tunnel!
Gewoon in het kamp vind ik het gaafst.
Oh nee, ik vind het juist het leukst buiten het kamp, op die motor en zo
die motor is wel lijp ja, maar ik vind het altijd leuk als mensen wat bouwen, en dat het dan werkt snapje, terwijl je elk moment gesnapt kan worden!
dat geeft toch zo'n dikke kick! hartslag gaat 120s/m!!! daar in de tunnel neem ik aan, en zeker ook voor de tv
Idd. had ik ook met prison break eerder, als ze dan de plannen maken en het uitvoeren etc. is het erg leuk en spannend, toen ze eenmaal ontsnapt waren heb ik het niet meer gevolgd omdat het gewoon niet zo leuk meer was .
prison break Seizoen 1 is gewoon het best, manhunt; Seizoen 2 vond ik echt niks aan... seizoen 3 was weer vet, uitbreken enzo!
en Seizoen 4 is ook machtig!!! moeten ze Scilla zien te krijgen, weer zo'n job die michael en de rest voor mekaar moet krijgen.
ze moeten in seizoen 1,3,4 wat voor mekaar krijgen
seizoen 2 moeten die cops wat voor mekaar krijgen, en daarom vind ik dit nou net de mindere.
Goeie film. Ik heb hem op dvd. Op videoband heb ik "De great escape - The untold Story" een twee delige miniserie over de grote ontsnapping uit Stalag III. Met in de hoofdrol Christpher Reeve. Deze is nooit op dvd verschenen, maar is ook de moeite waard. Deze film wordt nog wat meer doorgespit. Het eerste deel gaat voornamelijk over de ontsnapping en executie van de ontsnapten en het 2e deel speelt zich af na de oorlog. Daarin gaat met opzoek naar de oorlogmisdadigers die de ontsnapten hebben geëxecuteerd.
ik heb hem zelf gewoon als 1 film, met onstapping in kamp enzo, en dan daarna het volgen van de gevangenen.
je hebt ook Hart's War
is ook prachtige film!
ook over een ontsnapping maar dat heb je in het begin helemaal niet door, op het eind komt Lt. Hart er pas achter dat ze aan het ontsnappen zijn.
het gaat over dat Lt. Hart een zwarte Luitenant moet verdedigen in de krijgsraad, en dan zitten ze in het kamp.