Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
maandagavond tussen 01.00u en 02.00u maar je moet snel zijn want afgelopen maandag waren 'battle of the bulge' en 'eastern front' al aan de beurt.
Nadeel van Discovery is dat dit soort programma's bijna altijd zo achtelijk laat op de buis komen, en dat ze de HELE avond allerlei (amerikaanse) forensische detectives laten zien
'signatures are like assholes, everybody's got one'
Is dat wat in Nederland Digitenne heet, die schotel waar je je op meerdere zenderpaketten kunt abonneren? Hier in België gaat digitale televisie via kabel. Heb ook zo'n pakket met alle Prime-zenders en 5 Discovery Channels.
Op Discovery Civilisation is er haast wel elke dag iets over WO2 te zien. Daarom zet ik dat hier niet omdat je dan eindeloos kunt posten.
Canvas is de komende weken goed gevuld met wo2-documentaires.
Welke zender in Nederland wordt beschouwd als de zender voor de meerwaardezoeker? Is dat een commerciële zender ofzo?
Hm, mijn vriendin heeft een abonnement op digitenne en dat gebruiken we nu op de slaapkamer en we zijn er niet echt tevreden over.
Vaak storing, slechte ontvangst (vooral als het buiten slecht weer is) en gisteravond kwam ik erachter dat in inplaats van National Geographic ineens de Duitse ARD zender heb
Nog een nadeel is dat je er maar een t.v. op kunt aansluiten, je kunt dus niet ff een kabeltje trekken naar andere (slaap)kamers.
maar dit is offtopic
Ik heb wel eens gehoord van Discovery Historie (check de site) is dat wat?
'signatures are like assholes, everybody's got one'
toen wij nog de kabel hadden hebben wij heel even discovery civilisation gehad, maar dit werd al snel vervangen door een of andere flutzender. Nu vraag ik me dus af of discovery civilisation via astra1 (schotel) te ontvangen is??
mvg
rémy
ik heb ze ook beiden gezien (zelfs de making of)
Geen idee, maar het zal haast wel. Geef toe mooie film (en realistisch)
maar zoals reeds vermeld komt het half maart op dvd
mvg
Rémy
ja alleen verwonderlijk dat je in de making of ze wel Engelks hoort spreken maar dan Duits ondertiteld. (dat zijn ook Engelse acteurs die raf officieren) Maja dan kom je weer op de ziekelijke drang van de Duitsers om alles na te syngronyseren (verkeerd geschreven maja)
mvg
Rémy