[Overzicht] Kijkerstips
- Veltro
- Lid
Belgie 2 Canvas 21.40 "Mussolini's Secret" Documentaire
"Benito Mussolini's geheime zoon kwam, eneals zijn moeder onder geheimzinnige omstandigheden om het leven. De 26 jarige Benito Albino Bernardi overleed in 1942 in een instelling voor geesteszieken evenals zijn moeder kort daarop. Waren ze wel geestesziek?"
Veltro
"Benito Mussolini's geheime zoon kwam, eneals zijn moeder onder geheimzinnige omstandigheden om het leven. De 26 jarige Benito Albino Bernardi overleed in 1942 in een instelling voor geesteszieken evenals zijn moeder kort daarop. Waren ze wel geestesziek?"
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
- ^kev
- Lid
Zondag om 3 uur. Kijk anders in je gidsC. Works schreef:Wanneer komt dat D-Day?
Volgens mij heb ik "D-Day" al eens half gezien.
en @ bob
Nee, ik bedoelde WAT ze dan lieten zien omdat D-day een groot onderwerp is. Ik weet namelijk niet of ze de landing laten zien, de parachutisten of wat dan ook

<('.'<)
- ^kev
- Lid
- Mich
- Lid
Voor de snelle mensen!
Straks om 20:15 op ZDF een profiel van Hermann Göring. Mocht je het missen, volgende week volgt deel twee en over twee weken deel 3. Van 20:15 tot 21:00. Zie de ZDF website voor meer details...

"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
Siegfried Sassoon
- BBB
- Lid
was deze week ook op Canvas, volgende week ,deel 2 dacht ik.......Mich schreef:Voor de snelle mensen!Straks om 20:15 op ZDF een profiel van Hermann Göring. Mocht je het missen, volgende week volgt deel twee en over twee weken deel 3. Van 20:15 tot 21:00. Zie de ZDF website voor meer details...
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
- Mich
- Lid
bollebekboerke schreef:
Het is niet hetzelfde hoor! In een van mijn vorige posts heb ik een beschrijving van de Canvas documentaire gegeven. Ik was zelf ook eerst wat verward, maar het zijn twee verschillende series.was deze week ook op Canvas, volgende week ,deel 2 dacht ik.......

"They'll know that you've fought for your country
Siegfried Sassoon
Siegfried Sassoon