Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind het juist wel positief dat er geen geweld in de film voorkomt. Het is makkelijk om een oorlogsfilm 'op te leuken' door veel geweld en gevecht erin te stoppen. Het is een grotere kunst om de film ook zonder al die scenes toch interessant te houden.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
YPPY schreef:Ik vind het juist wel positief dat er geen geweld in de film voorkomt. Het is makkelijk om een oorlogsfilm 'op te leuken' door veel geweld en gevecht erin te stoppen. Het is een grotere kunst om de film ook zonder al die scenes toch interessant te houden.
Jurrie schreef:Zeker wel de moeite waard, alleen vond em dus wel wat eentonig....zelfde kamer, zelfde chit-chat en dat 2 uur lang....
Zo'n opmerking begrijp ik niet 100% , zo was het toen ook, hadden ze er iets bij moeten verzinnen?
*zucht* dat bedoel ik niet, en @marloes dat bdoel ik niet, het hoeft niet meteen zo een actiefilm te zijn:S..Dat zeg ik overigens ook nergens
Wat dacht je van vooruit of terugblikken naar kampen?En de Fuhrer komt nergens in beeld, terwijl die Dr Kritzinger(of hoe die ook precies heet) de hele tijd zat te "zeuren" dat er al iets geregeld was voor de joden. Dat soort dingen bedoel ik.
Ook geen beelden van die tests die al uitgevoerd waren met die vrachtwagens met gas. Het blijft alleen in die kamer...dat bedoel ik dus
Jurrie schreef:Zeker wel de moeite waard, alleen vond em dus wel wat eentonig....zelfde kamer, zelfde chit-chat en dat 2 uur lang....
Zo'n opmerking begrijp ik niet 100% , zo was het toen ook, hadden ze er iets bij moeten verzinnen?
*zucht* dat bedoel ik niet, en @marloes dat bdoel ik niet, het hoeft niet meteen zo een actiefilm te zijn:S..Dat zeg ik overigens ook nergens
Wat dacht je van vooruit of terugblikken naar kampen?En de Fuhrer komt nergens in beeld, terwijl die Dr Kritzinger(of hoe die ook precies heet) de hele tijd zat te "zeuren" dat er al iets geregeld was voor de joden. Dat soort dingen bedoel ik.
Ook geen beelden van die tests die al uitgevoerd waren met die vrachtwagens met gas. Het blijft alleen in die kamer...dat bedoel ik dus
Jurrie
Jurrie
Dat vind ik juist het sterke van de film, hoe koud en afstandelijk en zakelijk die schoften daar bezig waren.
De gevolgen ken je al, het weten maar niet zien maakt het juist enger
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
We kunnen vrachtwagens gebruiken om de joden te vergassen, iemand nog koffie?
Zulke kilheid dus....
Precies jij hebt het!
En ondertussen dat gedoe over of de lunch wel in orde is en zo.
En zoo ging het ook!
Dat ze zoiets op zo'n manier georganiseerd hebben zegt al wat ver wat voor soort mensen we hier mee te maken hebben
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966