Ik heb een tijdje geleden een film gezien alleen weet de naam niet meer: hoop dat jullie me kunnen helpen
Het gaat over hitler en een duitse hoge generaal, en groep moet deze neerschieten en hebben maar 1 kans, of de generaal of hitler..
Sommige willen hitler neerschieten maar hitler is zo bezig dat hij vanzelf stopt met de oorlog ( omdat hij steeds domme beslissinggen maakt ) en als ze de generaal laten leven, dan duurt de oorlog nog lang
dit stuk speelt zich af bij een trein, maar ze overleg hebben buiten
De groep kan hier hun kans slaan en ze schieten uiteindelijk de generaal neer
correct me if iam wrong
Wie weet de titel van deze film???
Naam van Film
- Westwall
- Lid
Re: Naam van Film
Dat is The Dirty Dozen: the next mission
Is wel een leuke vermakelijke film maar geen hoogvlieger

- Nick U
- Lid
klopt , ik heb m al een tijd niet gezien, ik heb me kostelijk vermaakt bij deze film op een goede manier...Westwall schreef:Dat is The Dirty Dozen: the next mission
in deze film worden ze ook gesnapt op zo'n vliegveld toch omdat 1 gozer zwart is dacht ik?
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
- Westwall
- Lid
Ja inderdaad. Daarom kreeg hij ook zo'n soort masker opNick U schreef:klopt , ik heb m al een tijd niet gezien, ik heb me kostelijk vermaakt bij deze film op een goede manier...Westwall schreef:Dat is The Dirty Dozen: the next mission
in deze film worden ze ook gesnapt op zo'n vliegveld toch omdat 1 gozer zwart is dacht ik?