Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
wat vinden jullie de slechste oorlogsfilm dat ooit gemaakt is?
Ik persoonlijk vind "the battle of the bulge" het slechtste.Wat ze van die film gemaakt hebben .Moest je de titel niet weten, je zou niet weten over welke slag het gaat .
Ik weet niet, nu pas begin ik te beseffen dat ik mij misschien wel té kwaad heb gemaakt in the Battle of the bulge. Eigelijk geeft het de extreem grote lijnen van de slag weer (Duitsers rukken onverwachts op, amerikanen slaan hen terug, het derde rijk zat in de problemen met brandstof). Als ik die film bekijk, en denkdat het om een fictieve slag gaat, en eigelijk meer om een actie dan om een oorlogsfilm gaat, en rekening houdend met de tijd waarin de film is gemaakt, vind ik hem nog best te zien.
ik weet niet maar bedoel je verhaal of hoe het geflimt is slecht gefilmd denkt ik over Arhnem wel goed verhaal slecht gefilmd zoals de meetse jaren 60 films overgens
robin.h schreef:Battle of the bulge,wat er daar van allemaal fout van is kan ik een heel a4 van volschrijven.
ik hou je niet tegen!
Die film heb ik eigenlijk nog nooit gezien, dus geen aanrader als ik 't hier allemaal hoor. The Thin Red Line vond ik eigenlijk wel een goeie film.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
LHek schreef: The Thin Red Line vond ik eigenlijk wel een goeie film.
Ja dat is smaak en er zullen ongetwijfeld veel mensen die film goed vinden.
Maar ik vond die psychologische dialoog ENORM irriterend tot het belachelijke af.
Anzac16 schreef:vind je dat bij Pearl harbor dan niet
daar is het nog veel erger
Daar legt één en dezelfde Amerikaan er ten minste geen 20 neer op 2 minuten met z'n Thompson
Zoals Adrian zegt, ik zie het meer als een romantische film die zich afspeelt in Pearl Harbour, en de actie die er in voorkomt vind ik wel vrij goed. Als je echt een oorlogsfilm over Pearl Harbour wilt, kijk dan bvb naar "Tora Tora Tora"