Slechtste oorlogsfilm ooit
-
- Lid
Ik heb Escape to Athena ook, want hij zat samen met Eagles has landed in een duopack bij de VVD voor 3 euro. En dat vond ik de Eagle has landed zeker wel waard.
Toch ook effe naar Escape to Athena gekeken en ja hoor zoals OnsErwin al zei Roger Moore als duitse officier. Ongeloofwaardiger kan haast niet hehe.
Mijn top3 slechtse films:
1 La Vitta E bella; Niet grappig, slaapverwekkend, niks voor mij
2 The thin red line; weinig actie, hele vage scenes, teveel personages, langdradig
3 Idi I smotri; ook vage scenes, slecht camerawerk,russische proganda, soms niet te begrijpen.
Toch ook effe naar Escape to Athena gekeken en ja hoor zoals OnsErwin al zei Roger Moore als duitse officier. Ongeloofwaardiger kan haast niet hehe.
Mijn top3 slechtse films:
1 La Vitta E bella; Niet grappig, slaapverwekkend, niks voor mij
2 The thin red line; weinig actie, hele vage scenes, teveel personages, langdradig
3 Idi I smotri; ook vage scenes, slecht camerawerk,russische proganda, soms niet te begrijpen.
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- thedutchdevilo
- Lid
- Tim Y.
- Lid
Haha, toen ik die film wou gaan kijken dacht ik gewoon dat het een oorlogsfilm was, met als hoofdrol een normale jongen. Maar hij sloeg inderdaad totaal nergens, een jongen die valt en niet meer groeit, maar ook niet ouder leek te worden, die lilliputter als Duitse officier, hij sloeg inderdaad nergens op.Die blechtrommel! ZOn *** film heb je nog nooit gezien

- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
- Tim Y.
- Lid
Haha, die film sloeg inderdaad nergens op nee, net alsof hij wist dat hij niet ouder zou worden als hij van de trap zou vallen, wat een onzin. Of die lilliputter als Duitse officier, ik kan me niet veel van de film meer herrineren maar ik weet dat het totale onzin was.Die blechtrommel! ZOn *** film heb je nog nooit gezien

- Voorheen: Lt. Tim_NL
- Peter M
- Lid
Denk jij dat deze film als een exacte weergave van de werkelijkheid bedoeld was? En dat het een oorlogsfilm 'pur sang' was?Lt. Tim_NL schreef:Haha, toen ik die film wou gaan kijken dacht ik gewoon dat het een oorlogsfilm was, met als hoofdrol een normale jongen. Maar hij sloeg inderdaad totaal nergens, een jongen die valt en niet meer groeit, maar ook niet ouder leek te worden, die lilliputter als Duitse officier, hij sloeg inderdaad nergens op.Die blechtrommel! ZOn *** film heb je nog nooit gezien
Ik zag het compleet anders - wat niet wilt zeggen dat de symboliek mij niet is ontgaan.
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Narcolepticus
- Lid