Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Battle of the Bulge, The eagle has landed en The bunker. Wat een waardeloze films zeg. Vooral The bunker, totaal ongeloofwaardig, en desalniettemin ook nog een slecht geacteerd..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
-Sniper- schreef:Ligt eraan waar je naar kijkt als je niet naar de voertuigen kijkt is Battle of the bulge een best aardige film.
Wat ik de slechtste film tot nu toe vindt is Anzio.
Ik moest echt moeite doen om deze film af te kijken.
Wel leuke ideeën erin zoals mijn veld oversteken.
Anzio is idd om te kokken, viel bijna in slaap. Een van de betere films vind ik Where Eagles Dare, Cross of Iron, SUPER
Super komisch vind ik Kelly Heroes, vooral met Donald Sutherland als gestoorde tankcommandant. Moet je zeker in het Duits bekijken. IMMER DEINE NEGATIEVE WELLEN!!!!
Pearl Harbour, vanwege de romantiek, achtelijke vliegmoties van zero's en Kittyhawks etc.
En overduidelijke aanzicht van moderne schepen in de haven, geef mij de oude zwembad modellen maar!!
Maj.Cain schreef:Pearl Harbour, vanwege de romantiek, achtelijke vliegmoties van zero's en Kittyhawks etc.
En overduidelijke aanzicht van moderne schepen in de haven, geef mij de oude zwembad modellen maar!!
k98s schreef:Die blechtrommel! ZOn *** film heb je nog nooit gezien
Niet mee eens, het is een geniale film! Naar het boek van Günther Grass, en een protest/afrekening met het Duitse verleden! Maar ieder zijn mening, en gelukkig maar!
Overigens vind ik Escape from Athena een behoorlijke baggerfilm.... ik heb het niet eens afgekeken. Het zat in een box met 20 films voor 19 euro overigens
Maj.Cain schreef:Pearl Harbour, vanwege de romantiek, achtelijke vliegmoties van zero's en Kittyhawks etc.
Zoals eerder vermeld vind ik Pearl Harbour ook een romantische film die ik niet vlug zal bekijken als een oorlogsfilm.
The girls seem to love it
101st Michiel schreef:Vooral The bunker, totaal ongeloofwaardig, en desalniettemin ook nog een slecht geacteerd..
De Bunker is ook niet gemaakt als een realistiesche oorlogsfilm, vind je star wars dan wel geloofwaardig?
Nee, maar goed, dan zouden ze het op z'n minst een "horror" film (wat het eigenlijk ook niet is) kunnen noemen, ipv een oorlogsfilm.
Maar ik blijf erbij dat het slecht geacteerd is...