Slechtste oorlogsfilm ooit

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
harvester
Lid

Bericht door harvester »

vincent schreef:de aanval op pearl harbor zelf vond ik wel mooi gedaan, niet realistisch, maar wel mooi :)
de rest van de film... :(

idd, bijv. de bom die in de kruitkamer van de Arizona tot ontploffing komt, valt schijnbaar recht naar beneden. Dit kan niet!!!!
Hell no, we don't die, We just go to hell to regroup
Bachrah
Lid

Re: Slechtste oorlogsfilm ooit

Bericht door Bachrah »

Cross of iron
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

The Battle of the Bulge is echt heel slecht, en zo te lezen ben ik niet de enige die dat vind.
Ook Anzio is niet om aan te zien.
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Charly1975 schreef:The Battle of the Bulge is echt heel slecht, en zo te lezen ben ik niet de enige die dat vind.
Ook Anzio is niet om aan te zien.
Anzio gaat nog wel, maar wat The Battle of the Bulge betreft ben ik het geheel met je eens! Erg beroerd... Lang geleden dat ik dit draadje gezien heb, trouwens!
Daar is 'ie weer!
Westwall
Lid

Bericht door Westwall »

Bachrah schreef:Cross of iron
Cross of Iron de slechtste film!? :shocked:
Mijn slechtste oorlogsfilm is the Last drop. Sloeg nergens op.
Sturmkreuz
Lid

Bericht door Sturmkreuz »

Hier worden vooral Commerciële films vernoemd zoals Pearl Harbour enz. Er zijn maar weinig Hollywood films die zich richten op de historische details, in allen wordt er onvoorstelbare actie geplakt, romantiek e.d om te verkopen..

Probeer maar eens één film te vinden waar alles correct is volgens de historie. Films zijn gemaakt om te verkopen, wil je de realiteit e.d zien van de WO2 moet je echt naar Documentaires kijken, wel opletten op de commentaar die ze er soms bij geven..
Bram.T.
Lid

Bericht door Bram.T. »

the battle of the bulge
wat daar allemaal fout in is kan je niet eens kort samenvatten
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
MARKET GARDEN
Lid

Bericht door MARKET GARDEN »

When Trumpets Fade

Geklungel van de bovenste plank.
De waarheid komt met de jaren
Bram.T.
Lid

Bericht door Bram.T. »

ze zouden eens een mooie film over de slag in het hurtgenwald moeten maken
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Westwall
Lid

Bericht door Westwall »

SPEARHEAD schreef:ze zouden eens een mooie film over de slag in het hurtgenwald moeten maken
Helemaal mee eens. Slag om Hurtgenwald is zowieso een redelijk vergeten periode uit WO2.
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Dat valt eerder onder goeie films dan :P? We hebben het over slechte :D.

Een film die mij niet kan bekoren is The Eagle Has Landed...omdat het totaal nergens op slaat :P

Greetz,

Jurrie
JimK
Lid
Contacteer:

Bericht door JimK »

Battle of the Bulge is echt super slecht, maar als ik hem in de tijd plaats kom ik nog een veel rampzaliger film tegen; > The last drop slaat voor mij toch echt alles. Wat een k*t film!
Er klopt werkelijk niets aan, historisch correct moet je niet eens over proberen na te denken.
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

mgschutze schreef:Battle of the Bulge is echt super slecht, maar als ik hem in de tijd plaats kom ik nog een veel rampzaliger film tegen; > The last drop slaat voor mij toch echt alles. Wat een k*t film!
Er klopt werkelijk niets aan, historisch correct moet je niet eens over proberen na te denken.
Da's idd ook een heel slechte :D. The Battle of the Bulge vind ik verder alleen echt heel slecht op het gebied van voertuigen; maar je moet het wel in die tijdsgeest bekijken, toen interesseerde niemand dat. Verder is het wel een onderhoudende film, maar ik weet dan ook niet de rest van de exacte details qua historische accuratesse, dus neem het ook maar niet allemaal maar voor waarheid aan wat er in die film gebeurd :P.

Greetz,

Jurrie
Samuel.
Lid

Bericht door Samuel. »

Ik weet niet maar veel mensen zeggen de hele tijd dat Batle of the Bulge en een aantal andere films slecht zijn, maar waarom dan?
Ik krijg een beetje het idee dat ze willen laten zien dat ze dat er ook wat vanaf weten.
En probeer niet de hele tijd terug te vallen op de voertuigen. (Het wordt hierboven zelfs genoemd, Jurrie, no offense).
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Westwall
Lid

Bericht door Westwall »

Samuel. schreef:Ik weet niet maar veel mensen zeggen de hele tijd dat Batle of the Bulge en een aantal andere films slecht zijn, maar waarom dan?
Ik krijg een beetje het idee dat ze willen laten zien dat ze dat er ook wat vanaf weten.
En probeer niet de hele tijd terug te vallen op de voertuigen. (Het wordt hierboven zelfs genoemd, Jurrie, no offense).
Heb jij wel eens de laaste tank-scene gezien van de Battle of the Bulge? Het terein was een groot woestijnlandschap :bonk:
Plaats reactie