Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aanstaande zondag gaat Veronica The pacific uitzenden, ik ben zeer benieuwd. Zak chips en een biertje erbij en draaien maar!!
Gaat iedereen de serie volgen of wachten totdat je de hele serie compleet kunt downloaden van internet?
Enkel afleveringen staan al on-line (Amerikaanse tv-websites). Heb er al een 2 bekeken. Ziet er tot nu toe goed uit.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Ik heb de eerste 3 afleveringen al online gezien en idd de acteerprestaties zijn niet altijd even schitterend.
Soms weten ze blijkbaar ook niet goed welke richting ze uit willen met de personages...
Ik zie veel potentieel in deze serie, maar ze moeten het nog bewijzen.
'Band of Brothers' had mij destijds al van de eerste aflevering al "stevig bij de ballen" maar dat is nog niet gebeurd bij 'The Pacific'...
De actie is voor de rest wel goed in scene gebracht, de wapens en kleding vrij perfect.
De enige vreemde dingen die ik heb opgemerkt zijn de scenes met John Basilone op Guadalcanal, daar kloppen sommige dingen toch niet.. Maar goed ik ga hier niets spoilen, kijk zelf en beoordeel!
Nog één ding: in aflevering 3 wordt welgeteld 1keer geschoten maar dat was wel de beste aflevering tot nu toe naar mijn smaak. Positief dat ze dus beter worden met elke nieuwe aflevering...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Lekker logisch. Het gaat heel de tijd over de Amerikanen en de leed die zij gedragen hebben, dan komt er opeens een aflevering waarin je de leed en verdriet van de Japanners ziet. Daardoor word de rest van het verhaal een beetje tegengesproken en minder boeiend. Het zal dus waarschijnlijk alleen gaan over de Amerikanen.