Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En dan heb je nog de film: "Yamato" deze gaat over het Japanse slagschip Yamato (zeker de moeite waard om te zien !)
En dan heb je nog de film: "Am Tora Tora" deze gaat over de aanval op Pearl Harbor, en Am Tora Tora was de Japanse code voor de aanval op Pearl Harbor.
En on-topic, de Pacific lijkt me de moeite wel waard werd weer eens tijd voor een nieuwe oorlogs film
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Hahaha, dat had ik ook Jacco1, van een vriend mag ik niet kijken vanavond omdat hij hem van het net wil halen, en de hele serie in één keer wil kijken samen met mij. Ik zei dat ik mooi ging kijken op de tv! Dan kijk ik hem later wel nog een keer, geen probleem.
Maar vanavond is het dan zover.....The Pacific.
De eerste vier afleveringen heb ik inmiddels gezien, maar ik kan nog steeds niet onthouden wie nu wie is en wat ze precies doen. Het leeft nog niet zo mee, maar misschien komt dat nog. Het is wel wat lastiger te volgen, omdat ik nu minder feiten en namen ken van plaatsen/gebeurtenissen uit deze serie. Bij BoB was het wel bekend en ging het nu om een invulling van kennis zeg maar, dit is grotendeels nu. Dat ziekenhuis is wel even flinke tegenstelling zeg met het leven van de 'gewone' soldaat.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Weet iemand waar je The Pacific online kunt kijken met Nederlandse ondertiteling? Heb geen zin om een aflevering per week te gaan kijken en dan nog ook nog eens 2 reclameblokken terwijl een aflevering 50 minuten duurt.
@wo2-freak: online deze vinden gaat gemakkelijk, maar met NL ondertiteling is de kans heel miniem Dan moet je al zeker wachten totdat deze serie uit is op DVDbox
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.