The Pacific

Films, series en documentaires over WOII
Akko
Lid

Re: The Pacific

Bericht door Akko »

Ja het kwam een beetje als aanval.
Is niets ;)
Sorry als ik wat te verdedigend was.

En dat wist ik nl niet dat er nog zijn.
Zijn er wel niet veel vind ik namelijk.

Ik ga straks is wat afleveringen zien van de Pacific.
Weet toch niet wat doen.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

En dan heb je nog de film: "Yamato" deze gaat over het Japanse slagschip Yamato (zeker de moeite waard om te zien !)
En dan heb je nog de film: "Am Tora Tora" deze gaat over de aanval op Pearl Harbor, en Am Tora Tora was de Japanse code voor de aanval op Pearl Harbor.

En on-topic, de Pacific lijkt me de moeite wel waard werd weer eens tijd voor een nieuwe oorlogs film :)
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Jacco1
Lid
Contacteer:

Bericht door Jacco1 »

Ik zit nog te dubben. Of direct kijken of de blueray disks afwachten.... Het zal allebei wel worden :-).

Jac
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
Hendrik C
Lid

Bericht door Hendrik C »

Hahaha, dat had ik ook Jacco1, van een vriend mag ik niet kijken vanavond omdat hij hem van het net wil halen, en de hele serie in één keer wil kijken samen met mij. Ik zei dat ik mooi ging kijken op de tv! Dan kijk ik hem later wel nog een keer, geen probleem.:lol:
Maar vanavond is het dan zover.....The Pacific.
Akko
Lid

Bericht door Akko »

Wanneer is het op tv?
En op welke zender?
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
LordChaos
Lid

Bericht door LordChaos »

Vanavond op Veronica, dacht ik? Kunnen we hier in België niet ontvangen :-(
Downloaden dan maar...
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Akko
Lid

Bericht door Akko »

off-topic:
Verdorie :p
Klein Belgenland weeral hé x)
Altijd kei laat met alles
LordChaos
Lid

Bericht door LordChaos »

Als het een troost mag zijn: Deze vrijdag de 9de aflevering van BoB op Canvas...
En België is inderdaad altijd veel te laat :/
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

De eerste vier afleveringen heb ik inmiddels gezien, maar ik kan nog steeds niet onthouden wie nu wie is en wat ze precies doen. Het leeft nog niet zo mee, maar misschien komt dat nog. Het is wel wat lastiger te volgen, omdat ik nu minder feiten en namen ken van plaatsen/gebeurtenissen uit deze serie. Bij BoB was het wel bekend en ging het nu om een invulling van kennis zeg maar, dit is grotendeels nu. Dat ziekenhuis is wel even flinke tegenstelling zeg met het leven van de 'gewone' soldaat. :bonk:
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
V1Oliver
Lid

Bericht door V1Oliver »

Ik veronderstel dat als BOB gedaan is, canvas The Pacific gaat uitzenden...
wo2-freak
Lid

Bericht door wo2-freak »

Weet iemand waar je The Pacific online kunt kijken met Nederlandse ondertiteling? Heb geen zin om een aflevering per week te gaan kijken en dan nog ook nog eens 2 reclameblokken terwijl een aflevering 50 minuten duurt.
Nieuwkomer
Lid
Lid

Bericht door Nieuwkomer »

Op die reclame blokken na vond ik het een leuke eerste aflevering, alleen die namen word je wel beetje gallisch van ja...want wie nou wie is? :bonk:
Think out of the box!
Jan Klaassen
Lid

Bericht door Jan Klaassen »

Mooie aflevering!! Inderdaad, zoals al eerder gezegd, nog geen kennis van het wie-is-wie...jammer
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
wo2-freak
Lid

Bericht door wo2-freak »

Kan niemand zeggen waar je online deze serie, met NL ondertiteling kunt bekijken?
Akko
Lid

Bericht door Akko »

@wo2-freak: online deze vinden gaat gemakkelijk, maar met NL ondertiteling is de kans heel miniem ;) Dan moet je al zeker wachten totdat deze serie uit is op DVDbox ;)
Plaats reactie