Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat ik persoonlijk een mooie en aangrijpende documentaire vind is: "Im Toten Winkel". Een documentaire uit 2001/ 2002 waarin Hitlers secretaresse Traudl Jung zeer openhartig over haar tijd met Hitler spreekt.
Het feit dat mevrouw de hele tijd aan het woord en in beeld was vanuit dezelfde hoek, dat vergt veel van mijn concentratievermogen . Af en toe een foto of wat beeldmateriaal laten zien had zeker geen kwaad gedaan.
Ik vond D-day in colour van discovery channel leuk, inhoudelijk niks maar ik vond de ingekleurde beelden erg mooi, zwart-wit geeft altijd een verfrommeld beeld van hoe het er uit gezien moet hebben
ik ben ik, jij bent jij en hij is hij, maar wie zijn wij?
de ernstige man schreef:Ik vond D-day in colour van discovery channel leuk, inhoudelijk niks maar ik vond de ingekleurde beelden erg mooi, zwart-wit geeft altijd een verfrommeld beeld van hoe het er uit gezien moet hebben
volgens mij waren dat orginele kleurenfragmenten hoor.
Huh toen hadden ze toch nog geen kleurencamera's?
Ik vind het sowieso vreemd dat je een oorlog in gaat gewapend met een...camera. Vooral als je op Omaha beach land.
ik ben ik, jij bent jij en hij is hij, maar wie zijn wij?