Longest day, fouten

Films, series en documentaires over WOII
Timo Worst
Lid

Bericht door Timo Worst »

antwerpx schreef:Inderdaad Timo, die onrealistische leeftijden zie je vandaag de dag nog in oorlogsfilms.
...Zie alleen al Tom Hanks in SPR
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Tja.....je kunt voor een film wel allemaal mensen tussen de 18 en 30 casten maarja....ze moeten wel kunnen acteren anders wordt ut nog een drama en ik vond tom hanks jeugdig genoeg overkomen :wink:
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

jacob schreef:Tja.....je kunt voor een film wel allemaal mensen tussen de 18 en 30 casten maarja....ze moeten wel kunnen acteren anders wordt ut nog een drama en ik vond tom hanks jeugdig genoeg overkomen :wink:
Bij Band of brothers ging dat toch? :-)
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Adrian schreef:
jacob schreef:Tja.....je kunt voor een film wel allemaal mensen tussen de 18 en 30 casten maarja....ze moeten wel kunnen acteren anders wordt ut nog een drama en ik vond tom hanks jeugdig genoeg overkomen :wink:
Bij Band of brothers ging dat toch? :-)
Zo geweldig vond ik het acteerwerk niet....
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

hoe zou hun acteerwerk eruit gezien moeten hebben volgens jou? Meer gevoelens ofzo?
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Wie vond je slecht acteren?
Ik vond dat de hele cast verdomd goed werk hebben geleverd?
Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk. :-)

Adrian.
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Een aantal interessante historische en technische fouten vind je hier: http://www.moviemistakes.com/film765
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Roel R. schreef:Owja, dat zwart/wit komt door het inkleuren, maar evengoed een fout.
In de zwart-wit versie zijn duidelijk 3 verschillende kleuren te zien.
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

ik vond de cast van bob ook goed acteren, kwam heel realistisch op me over.
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Numb schreef:hoe zou hun acteerwerk eruit gezien moeten hebben volgens jou? Meer gevoelens ofzo?
toen ik die ene vent langs zag komen die ook in "friends" (ross?) speelt begon ik al te lachen

Ik vond de serie wel redelijk maar het heeft niks toegevoegd aan wat er was vind ik.
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Dat is dan 1 persoon van wie jij vind tot hij slecht acteerd.Ik vind tot hij het best goed heeft gedaan in BoB.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Timo
Lid

Bericht door Timo »

Mjah die ross hadden ze beter iemand anders kunnen nemen maar wel goed geacteerd
Starting up again
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

jacob schreef:
Numb schreef:hoe zou hun acteerwerk eruit gezien moeten hebben volgens jou? Meer gevoelens ofzo?
toen ik die ene vent langs zag komen die ook in "friends" (ross?) speelt begon ik al te lachen
Niet echt een goed argument om te zeggen dat het slecht geacteerd is ... het is toch niet omdat je hem kent van een komische serie dat hij slecht acteert. Ik vond de acteerprestaties wel erg goed.
jacob
Lid

Bericht door jacob »

jullie moeten ut niet zo overdrijven..je leest alleen wat je wil lezen, ik zei; ik vond ut niet zo geweldig.....dat is anders dan slecht..dat maken jullie ervan.

Nog 1 keer dan: ik vond de serie over het algemeen niet zo geweldig qua acteerwerk...smaken verschillen en ik ga me niet verdedigen omdat ik een andere smaak blijkbaar heb dan jullie. (dikke vent punt)
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Ik vond dat die vent uit Friends Sobel anders behoorlijk overtuigend gespeeld heeft hoor. Hij haalde bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan. Als je het boek ook gelezen hebt kan je denk ik alleen maar concluderen dat hij best goed is neergezet, net als de rest van de cast.
Natuurlijk dankt de serie zijn aanzien meer aan de spectaculaire gevechtsscene's, maar ik vind dat de acteurs overtuigend gespeeld hebben.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie