Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meen je niet!!
Fantastisch, dat is bijzonder fyn nieuws, ik spring op en neer terwijl ik met mijn armen in de lucht zwaai!
En het komt extra goed uit aangezien ik straks tot vervelends toe op discovery channel te zien zal zijn..hahaha!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
jacob schreef:Trouwens, national geographic heeft ook wel eens mooie docu's over ww2
Die docu's over de Hood en de Bismarck waren zeer zeker de moeite waard.
Ik vind het alleen jammer dat er dan steeds dat Jacques Cousteau achtige tussendoor zit over het vinden van d ewrakken.
De geschiedenis van de jacht op de Bismarck en het vergaan van de Hood zijn zeer interressant, maar het vinden van de wrakken boeit mij (persoonlijk) een stuk minder.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Inmiddels 1 juli geweest maar ik kan toch nergens Discovery vinden, behalve als kanaal in het extra (lees: extra dure) plus pakket waarin ook Eurosport zit.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal