Dag allen,

Films, series en documentaires over WOII
Gesloten
Cheryl123
Lid
Lid

Dag allen,

Bericht door Cheryl123 »

vorige week is er iets heel ernstigs voorgevallen. was bij een vriend op bezoek en
hij heeft mij aangestoken met het pepervirus. Ik vrees dat het ongeneesbaar, zwaar
besmettelijk is en ernstige vormen kan aannemen, aangezien de vele fanatieke leden van deze prachtige site.

Ik woon de meeste tijd van het jaar op een Canarisch eilandje en heb daar alle mogelijkheden
om eens flink los te gaan met verschillende pepersoortjes. Ik werk op een kleinschalig biologisch bedrijfje.
In mei heb ik drie 'lokale' soorten gezet. Ben benieuwd hoe ze het aan het doen zijn, want ben nu twee maandjes in Nederland, dus dat wordt een verrassing bij terugkeer. Zal eens kijken of ik wat fotootjes kan bemachtigen van de planten..

Voor het komende seizoen zou ik graag veel meer diverse soorten pepers willen planten. In de volle
grond, want dat gaat prima en er wordt nooit kouder dan een graad of tien. Ik hoop dat jullie wat tips
kunnen geven van varieteiten die het goed doen in een subtropisch klimaat (misschien wel allemaal.. :) )
Niet overdreven pikant en een mooie vorm/kleur spreekt me het meest aan.

Geweldige site, had geen idee dat dit zo'n hot item was in holandia

Groeten, Jochem
Opgeheven account 4914

Re: Dag allen,

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Dit is niet het ChiliP*pers Forum, of vergis ik mij??
Men of Valor
Lid

Bericht door Men of Valor »

Red Hot Chilie Peppers zijn wel te gek :bonk: :bonk:
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
panzer lehr
Lid

Bericht door panzer lehr »

Ik denk dat je hier met je pepers aan het verkeerde adres bent. :bonk:
Opgeheven account 4914

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Gesloten