'Combat Dealers' nu op Discovery

Films, series en documentaires over WOII
DvdW
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jul 2015, 10:48

Re: 'Combat Dealers' nu op Discovery

Bericht door DvdW »

patrickh schreef:
Chillax schreef:Leuk bedankt voor de tip. Wel jammer dat discovery tegenwoordig meer fake is dan echt. .
Alles op tv is fake, helaas...
Dat is wat al te sterk gezegd, maar lijkt het nep dan is het zeer waarschijnlijk nep. En dat vind ik jammer, zeker op zenders zoals Discovery of National Geographic. Het moet allemaal nog meer bijzonder en spectaculair. Waar is de tijd gebleven van de serie "Battlefield" op Discovery Channel? :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=-5sMyIJN4HU
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Re: 'Combat Dealers' nu op Discovery

Bericht door Mr Mojo Risin »

Heb er een paar dagen geleden een stukje van gezien... en gelijk weer weggezapt. Wat een bagger zeg. De verkopers vragen 500 dollar, hij biedt 200 dollar en die mannen gaan meteen akkoord. Geen tegenspraak, zelfs niet de minste poging om de prijs nog wat omhoog te krijgen... Moest het allemaal zo makkelijk gaan, ik had al veel meer items in mijn verzameling. :P Geef mij dan maar Pawn Stars, die doen tenminste nog enige moeite om het er wat echt te laten uitzien. :lol:
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: 'Combat Dealers' nu op Discovery

Bericht door rajbrns »

Mr Mojo Risin schreef:Heb er een paar dagen geleden een stukje van gezien... en gelijk weer weggezapt. Wat een bagger zeg. De verkopers vragen 500 dollar, hij biedt 200 dollar en die mannen gaan meteen akkoord. Geen tegenspraak, zelfs niet de minste poging om de prijs nog wat omhoog te krijgen... Moest het allemaal zo makkelijk gaan, ik had al veel meer items in mijn verzameling. :P Geef mij dan maar Pawn Stars, die doen tenminste nog enige moeite om het er wat echt te laten uitzien. :lol:
Ik weet niet welke aflevering jij hebt gezien en of die ik mogelijk gemist heb, maar ik zie Bruce en de verkoper 9/10 keer onderhandelen. Mark van Thiel maakte vandaag trouwens zijn opwachting in het programma en ook iemand van een ander programma. In dat programma hebben een Britse vader en zoon een soortgelijk bedrijf in de Verenigde Staten, maar kan zo niet op de naam komen.
Verzamel items van het Derde Rijk
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: 'Combat Dealers' nu op Discovery

Bericht door johan willaert »

IMA.... en alle US AB rommel was repro of post WW2..
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Re: 'Combat Dealers' nu op Discovery

Bericht door Mr Mojo Risin »

rajbrns schreef:
Mr Mojo Risin schreef:Heb er een paar dagen geleden een stukje van gezien... en gelijk weer weggezapt. Wat een bagger zeg. De verkopers vragen 500 dollar, hij biedt 200 dollar en die mannen gaan meteen akkoord. Geen tegenspraak, zelfs niet de minste poging om de prijs nog wat omhoog te krijgen... Moest het allemaal zo makkelijk gaan, ik had al veel meer items in mijn verzameling. :P Geef mij dan maar Pawn Stars, die doen tenminste nog enige moeite om het er wat echt te laten uitzien. :lol:
Ik weet niet welke aflevering jij hebt gezien en of die ik mogelijk gemist heb, maar ik zie Bruce en de verkoper 9/10 keer onderhandelen. Mark van Thiel maakte vandaag trouwens zijn opwachting in het programma en ook iemand van een ander programma. In dat programma hebben een Britse vader en zoon een soortgelijk bedrijf in de Verenigde Staten, maar kan zo niet op de naam komen.
Een aflevering die draaide rond Japanse items. Hij ging o.a. langs bij re-enactors.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Plaats reactie